و در نهایت اولین گل فصل رونالدو در لیگ برتر



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو که پس از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد زمین شده بود، گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد و یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2 -1 به پایان رساند.

و در نهایت اولین گل فصل رونالدو در لیگ برتر

در دقیقه 44 بازی و در حالی که نیمه اول نزدیک بود با تساوی 1-1 به پایان برسد، کاسمیرو توپ را به جناح چپ فرستاد که رونالدو در آن حضور داشت. رونالدو موفق شد سیموس کولمن مدافع ایرلندی اورتون را شکست دهد و با ضربه پای چپ دروازه پیکفورد را باز کند. نیمه اول یونایتد با گل رونالدو با برتری 2-1 به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره کریستیانو رونالدو امشب در دیدار منچستریونایتد و اورتون موفق شد اولین گل فصل خود را در لیگ برتر برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

آلن شیرر، گلزن برجسته فوتبال انگلیس در سال های اخیر نیز به این گل رونالدو واکنش نشان داد و نوشت: هفتصدمین گل باشگاهی کریستیانو وای.

یوسین بولت، اسطوره دوومیدانی، دوست رونالدو و طرفدار پرشور ستاره پرتغالی، در توییتی رونالدو را تگ کرد و هفتصدمین گل باشگاهی اش را به او تبریک گفت.


سرویس خبر شماره: 1847402
17 اکتبر 1401 ساعت 10:40 ب.ظ
54.6 هزار |

57نقطه نظر

هفتصدمین گل باشگاهی کریستیانو به ثمر رسید

رونالدو امشب به دستور اریک تنهاچ همانند بازی های قبلی یونایتد در لیگ برتر، دیدار مقابل اورتون را از روی نیمکت آغاز کرد. اما در دقیقه 22 این فرصت برای ستاره پرتغالی پیش آمد و مصدومیت و خروج اجباری آنتونی مارسیال، رونالدو را به دستور تنهاخ وارد زمین کرد.

کریستیانو رونالدو در بازی های قبلی این فصل در لیگ اروپا تنها یک گل به ثمر رسانده بود اما در لیگ برتر نتوانست حتی یک گل به حریف یونایتد بزند. او از این فرصت غیرمنتظره استفاده کرد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا به تنهاچ ثابت کند که می تواند به عنوان بازیکن فیکس برای یونایتد موثر باشد.

گری لینهکر، اسطوره فوتبال انگلیس و مجری/کارشناس امروز، در توئیتی با اشاره به هدفش نوشت: “700 گل باشگاهی برای کریستیانو بی نظیر. این 35 گل در هر فصل در طول 20 سال است. باور نکردنی!”

این گل کریستیانو رونالدو از نظر آماری قابل توجه بود زیرا این گل هفتصدمین گلی بود که او برای این باشگاه به ثمر رساند. دستیابی کریستیانو به این آمار با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد و تعداد زیادی از ستارگان فعلی و گذشته فوتبال و حتی ستاره های سایر رشته های ورزشی به آن واکنش نشان دادند.