پاتریس اورا اعلام کرد که تیم “خود را برای نشان” در پیروزی چلسی کشت – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

پاتریس اورا، مدافع چپ سابق منچستریونایتد، چهارشنبه شب در جریان پیروزی 2-1 تیم سابقش مقابل چلسی، از نگرش تیم سابقش غافلگیر شد.

در حین صحبت کردن با Amazon Prime Video Sport، طرفداران مورد علاقه همچنین ادعا کرد که همه اعضای تیم به خاطر تلاش خود در شب شایسته تقدیر هستند.

مرد فرانسوی اظهار داشت: “تمام بازیکنان امروز در زمین، مصمم بودند. بازیکنانی که در زمین بودند، برای نشان خود را کشتند و به صورت تیمی بازی کردند. من فکر می‌کنم ستاره امروز تیم بود، حتی اگر مک‌تومینای مرد بازی امروز بود، فقط یک بازیکن نبود، اما بازیکنانی را دیدم که مصمم به پیروزی هستند.

شیاطین سرخ در مقایسه با تیم لندنی نمایش بسیار بهبود یافته ای ارائه کردند. شنبه شب، تیم در کل 90 دقیقه در سنت جیمز پارک تنها توانست 8 شوت در مجموع و یک شوت به سمت دروازه بزند.

در مقابل، یونایتد با انجام 28 شوت که 9 شوت در چارچوب بود به فرم بازگشت. این صفحه نمایش بسیار بهبود یافته در کتاب هر کسی بود.

اورا در مورد ناامیدی آخر هفته گذشته اظهار داشت: “آنها می دانستند که باید پس از فاجعه نیوکاسل این کار را انجام دهند و این کار را انجام دادند، بازی جوانمردانه برای آنها”.

اسطوره یونایتد با بیان اینکه اسکاتلندی او را به یاد “فرانک لمپارد اخیر” می اندازد، اظهاراتی بحث برانگیز کرد.

مک تومینای فصل گلزنی پرباری را پشت سر گذاشته است و شش گل برای تیم اولدترافورد به ثمر رسانده است. او همچنین دو گل زده است که در بازی مقابل برنتفورد و چلسی پیروز شده است.

این مقایسه احتمالاً شب بدی را برای هواداران چلسی که به لندن سفر می کنند بدتر خواهد کرد.

این بازیکن اسکاتلندی در این فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشته و بهترین گلزن باشگاه در تمام رقابت ها است. با این حال، شخص احساس می کند که اظهار نظر اورا کمی بی زبان بود.

این مرد فرانسوی همچنین هشدار داد که برای دو مهاجمی که روی نیمکت مانده اند، یک چالش خواهد بود تا راه خود را به کناره باز کنند.

اورا اظهار داشت: “من فکر می کنم بازگشت مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال به جمع یازدهم ابتدایی دشوار خواهد بود.”

در نهایت، اسطوره یونایتد که به وضوح پس از این برد روحیه خوبی داشت، با کول پالمر، بازیکن سابق منچسترسیتی و گلزن چلسی در آن شب شوخی کرد. کاملاً شناخته شده است که پالمر طرفدار یونایتد است و اورا پاسخ داد: “فکر می کنم او ما را ناامید کرد. باید با پدر و مادرش صحبت کنم. می دانم که او به عنوان یک طرفدار یونایتد بزرگ شد اما در نهایت برای سیتی بازی کرد و مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد. او نباید یک طرفدار واقعی باشد.

Evra همیشه سرگرمی به ارمغان می آورد، چه گاز گرفتن مرغ خام به صورت زنده در شبکه های اجتماعی یا خوردن چمن اولدترافورد. یک لحظه کسل کننده دیگر با شماره سه سابق یونایتد وجود دارد.



https://thepeoplesperson.com/2023/12/06/patrice-evra-declares-team-killed-themselves-for-the-badge-in-chelsea-victory-272641/ منبع: