پاتریک ویرا: قبل از هر بازی باید زانو بزنید

پس از اینکه کاپیتان های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند در چند بازی فصل آینده برای حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند، پاتریک ویرا از فوتبالیست ها خواسته است تا قبل از شروع همه مسابقات به زانو زدن ادامه دهند.

کاپیتان های تیم های حاضر در لیگ برتر اعلام کرده اند که پس از مشورت با هم تیمی های خود این تصمیم را گرفته اند. آنها همچنین تاکید کردند که تصمیم آنها نباید به عنوان نادیده گرفتن موضوع نژادپرستی تفسیر شود.


سرویس خبر شماره: 1836835
14 اوت 1401 در 00:06
3.3 هزار |

0نقطه نظر

پاتریک ویرا در مصاحبه ای در این باره گفت: زانو زدن مهم است زیرا همه ما مخالف تبعیض هستیم. طبق تصمیم، این اتفاق تنها در چند بازی فصل آینده رخ خواهد داد. ما باید قبل از هر بازی حرف هایمان را به گوش مردم برسانیم. مبارزه یک مبارزه طولانی است و من معتقدم که باید به زانو زدن ادامه دهیم.”

پس از حوادث ماه می 2020 در آمریکا و قتل جرج فلوید توسط پلیس، تیم های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند قبل از شروع هر بازی زانو بزنند تا از جنبش BLM (جان سیاهان مهم است) حمایت کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاتریک ویرا، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی تیم لیگ برتری کریستال پالاس می گوید برای فوتبالیست ها مهم و حیاتی است که قبل از شروع هر بازی به نشانه همدردی زانو بزنند. برای قربانیان نژادپرستی این توصیه ورا پس از آن مطرح شد که کاپیتان های لیگ برتر تصمیم گرفتند قبل از شروع برخی از مسابقات فصل آینده زانو بزنند.

کریستال پالاس با هدایت ویرا اولین بازی فصل جدید لیگ برتر را روز جمعه مقابل آرسنال برگزار خواهد کرد.