پاتر: ما شایسته پیروزی در این بازی نبودیم!

پاتر درباره شانس تیمش برای صعود به جمع چهار تیم برتر جدول گفت: باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، راه طولانی و سختی در پیش داریم و سعی می کنیم نتایج بهتری بگیریم. در 5 ماه آینده، این اشتباه است. ما باید ثبات بیشتری داشته باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی چلسی ترجیح داد اطلاعات خاصی از روند نقل و انتقالات تیمش در بازار زمستانی اعلام نکند. وی در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت: ترجیح می دهم تا زمانی که قرارداد رسمی امضا نشود در این مورد صحبت نکنم، تمرکز من در حال حاضر روی تیم و بازی است.

سرمربی تیم چلسی معتقد است تیمش مقابل فارست زیر سطح فنی مورد انتظار قرار گرفت و مستحق پیروزی نبود.

پاتر: ما شایسته پیروزی در این بازی نبودیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی امشب با تساوی 1-1 مقابل ناتینگهام فارست در انتهای جدول متوقف شد. گراهام پاتر درباره عملکرد شاگردانش در آن مسابقه گفت: ما با تیمی آماده بازی کردیم که در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کرد. سطح عملکرد ما آنقدر خوب نبود که بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. پیروزی در این بازی ناعادلانه بود زیرا ما کمتر از حد انتظار بودیم.”


سرویس خبر شماره: 1862416
11 ژانویه 1401 @ 22:56
131 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کمتر از حد انتظار ظاهر شدیم

وی با تاکید بر اینکه تیمش در این بازی مستحق پیروزی نبود، افزود: گاهی اوقات کنترل بازی را از دست می دادیم و در چند نبرد تن به تن شکست می خوردیم. البته ما سعی کردیم از آن موقعیت خارج شویم و “به طور کلی بازی سختی مقابل تیم خوب فارست بود. عملکرد تیم در 90 دقیقه ناامید کننده بود و فکر نمی کنم ما مستحق آن بودیم. برای پیروزی. ما باید صادق باشیم. و برای بهبود تلاش کن.”