پاتوسی: آن گل با پیراهن استقلال هم خاص بود

هافبک تهاجمی تیم فوتبال فولاد امتیاز خود در پیراهن استقلال را ویژه خواند.

پاتوسی: آن گل با پیراهن استقلال هم خاص بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آیاندا پاتوسی بازیکن تیم فوتبال خوزستان که پس از ورود به زمین در دقیقه 92 موفق شد به تساوی دست یابد. او درباره بازی با سپاهان اینگونه صحبت کرد: بازی سختی بود. آنها بازی را بهتر شروع کردند. دیدار مقابل سپاهان در اصفهان بسیار سخت است.
وی با اشاره به عملکرد باشگاه فوتبال خوزستان ادامه داد: تیم کار خود را به خوبی انجام داد. یاد گرفتیم تا دقایق پایانی برای ایجاد شادی و کسب سه امتیاز کار کنیم.
پاتوسی که در مرحله یک هشتم نهایی موفق به زدن گلی مشابه مقابل پیام فارس شده بود، در دقایق پایانی شکست بیشتر سپاهان را با لبخند با دو گل تیمش پاسخ داد: بله، به آنها گل زدم. فکر می کنم 5 گل به سپاهان زدم. گلزنی مقابل سپاهان همیشه خاص است چرا که آنها یکی از بهترین تیم های ایران هستند. همیشه زدن آخرین گل برای تیمت خوب است. آن لحظه که به استقلال گل زدم خیلی خاص بود و حالا آن گل خیلی مهم است چون توانستیم سه امتیاز را بگیریم. خوشحالم که به تیمم کمک کردم تا سه امتیاز را کسب کند.
پاتوسی همچنین درباره همکاری خود با جواد نکونام گفت: فوق العاده است. چهار سال است که به فوتبال ایران می آیم. او سخت کوش و منظم است. ما می توانیم با هم کارهای خوبی انجام دهیم. ما مشتاقانه منتظر موفقیت هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841460
سپتامبر 09, 1401 در 22:44
9.6 هزار |

1نقطه نظر

ما یاد گرفتیم که تا آخرین دقیقه برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.