پاداش تاثیر ستاره فرانسوی با حضورش در قطر

این همه درخشش نویدبخش اتفاقات خوبی برای سالیبا و آرسنال در آینده است و حضور او در ترکیب فرانسه آینده خط دفاعی این کشور را تضمین می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852592
18 نوامبر 1401 ساعت 03:33 |
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علاوه بر این، در آخرین دیداری که در دربی لندن مقابل چلسی انجام داد، نمایش خیره کننده ای به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در طول مسابقه، او به بهترین شکل ممکن اوبامیانگ را مهار کرد و مطمئن شد که مهاجم سابق چلسی تنها 8 لمس روی توپ داشته است.

ویلیام سالیبا، مدافع سرسخت و با استعداد آرسنال، نقش بسزایی در موفقیت این تیم در این فصل داشته است و به زودی پاداش آن درخشش را با حضور در جام جهانی دریافت خواهد کرد.

پاداش تاثیر ستاره فرانسوی با حضورش در قطر

این مدافع فرانسوی در 13 بازی لیگ برتری که انجام داده، با 28 تکل موفق در رده چهارم این فهرست قرار دارد و همچنین با 784 پاس صحیح، آمار بازی خوبی را به ثبت رسانده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویلیام سالیبا، مدافع 21 ساله توپچی ها فصل گذشته به صورت قرضی به باشگاه مارسی پیوست و پس از انجام 52 بازی برای این تیم فرانسوی توانست روزهای خوبی را در لیگ فرانسه سپری کند. درخشش سالیبا در لیگ قهرمانان باعث شد تا آرتتا او را به آرسنال بازگرداند تا به نمایش قوی خود برای توپچی ها ادامه دهد.

با وجود مدافعان باتجربه در تیم فرانسه مانند کمپمبه و رافائل واران، و حتی با وجود اینکه سالیبا اولین جام جهانی خود را سپری می کند، ممکن است او گزینه اصلی خروس ها برای ترکیب اصلی نباشد، اما اگر اعتماد اعتماد داشته باشد، مهره بسیار توانمندی است. آنها

حضور سالیبا در تیم اصلی آرسنال نویدبخش خوبی برای هر دو تیم بود. سالیبا علاوه بر تبدیل شدن به مهره اصلی آرتتا در قلب خط دفاعی، دیدیه دشان را نیز متقاعد کرد که به این مدافع جوان برای حضور در جام جهانی قطر اعتماد کند.