پادشاه 100 بازیکن برتر مارکا / تنها آرزوی من برنده شدن در مسابقه بعدی است

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ارلینگ هالند در جوایز 100 بازیکن برتر مارکا به عنوان بهترین فوتبالیست فصل 2022-2023 شناخته شد. این لیستی است که 100 بازیکن برتر فصل را بر اساس رای 115 روزنامه نگار، بازیکن سابق، مدیران سابق و اینفلوئنسرها، علاوه بر آرای بیش از 10000 نفر در MARCA.com، رتبه بندی می کند.

خوشحالی هلند از برنده شدن در رویداد 100 بازیکن برتر مارکا

هالند از سیستم رای گیری و اعضای هیئت منصفه خوشش آمد و از تعداد افرادی که رای دادند شگفت زده شد. او گفت: “این قیمت خوبی است! “من واقعا آن را دوست دارم.

رودری بهترین بازیکن اسپانیایی است

قیمت ویژه و مهم ترمیناتور;  ارلینگ هالند: پادشاه 100 بازیکن برتر مارکا / تنها آرزوی من برنده شدن در مسابقه بعدی است

وینیسیوس سوم شد و تنها بازیکنی است که موقعیت خود را در هر دو دوره این رده بندی تکرار کرده است. او یک فصل انفرادی عالی را پشت سر گذاشت، اگرچه جام هایی را که هلند کسب کرد، کسب نکرد.

در دومین دوره این رویداد، این جایزه به مهاجم منچسترسیتی رسید که با 5631 امتیاز، 679 امتیاز بالاتر از لیونل مسی رتبه دوم و 699 امتیاز بالاتر از وینیسیوس، سوم، مقام اول را به خود اختصاص داد. با وجود اینکه مسی قهرمان جام جهانی شد و ستاره مسابقات بود، اما موفقیت های باشگاهی ستاره نروژی برای قهرمانی او با 86 درصد آرا کافی بود.

کریم بنزما فصل گذشته این جایزه را از آن خود کرد. هالند هنگام دریافت جام در منچستر سیتی گفت: “خیلی ممنون، به تلاشم ادامه می دهم.” هلند در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی سه جام به دست آورد و در این فصل در 53 بازی رسمی 52 گل به ثمر رساند. او همچنین 9 پاس گل نیز به آمار خود اضافه کرد و به تاثیرگذارترین بازیکن در گلزنی در این فصل تبدیل شد.

هالند در مورد فصل فوق العاده خود صحبت کرد و تاکید کرد که می خواهد عناوین تگ تیمی را کسب کند و فقط برای خودش گل نزند. زمانی که مارکا از امکانات باشگاهش بازدید کرد، او پس از جمع آوری جام گفت: تنها آرزوی من این است که در بازی بعدی پیروز شوم. اگرچه او دوست ندارد زیاد مصاحبه کند، اما هم تیمی ها و مربیان او را دوست دارند و او در ورزشگاه راحت است.

جایزه ۱۰۰ برتر مارکا اولین جایزه‌ای است که هلند در ماه‌های گذشته دریافت می‌کند و این بازیکن نروژی مدعی دریافت جوایز بهترین بازیکن یوفا و توپ طلا است.

او گفت: «حقیقت این است که من دوست ندارم زیاد در مورد خودم صحبت کنم، احساس می‌کنم که از دیگران خاص‌تر نیستم. من برای کسب عنوان قهرمانی به منچسترسیتی آمدم. می توانم بگویم بهترین فصل من بود، اما باید به پیشرفت ادامه دهیم.

بالاترین رتبه اسپانیایی در این لیست رودری است که احتمالا بهترین هافبک حال حاضر جهان است. در فهرست مارکا، او در رده ششم قرار دارد و پس از آن کیلیان امباپه در رده چهارم و کوین دی بروین در رده پنجم قرار دارند. آنتوان گریزمان، ویکتور اوسیمان، ایلکای گوندوگان و خویچا کواراتسااخلیا 10 نفر برتر این فهرست را تکمیل می کنند.

پپ گواردیولا که او نیز حضور داشت، درباره تعداد جام هایی که اکنون دریافت خواهد کرد، از جمله کفش طلایی که توسط ESM اعطا می شود، که مارکا نیز یکی از اعضای آن است، شوخی کرد. او به مارکا گفت: “امیدوارم او به همین منوال ادامه دهد زیرا او مرد بزرگی است و در این فصل به ما کمک زیادی کرده است.” شما با یکی دیگر از این جوایز باز خواهید گشت.