پاریس ناامید نیست. تکلیف میلان فردا مشخص می شود

نشریه فرانسوی Le10Sport در گزارشی مدعی شد برخلاف شایعات اخیر، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، مصمم به انتقال اشکرینیار به پاریس است. اگرچه در روزهای اخیر هیچ پیشرفتی در مذاکرات دو باشگاه حاصل نشده است، اما کامپوس از بسته شدن مذاکرات جلوگیری کرده تا در نهایت موافقت اینتر برای دور جدید مذاکرات را قطعی کند.


سرویس خبر شماره: 1835461
آگوست 04, 1401 @ 10:45 ب.ظ
10.3K |

4نقطه نظر

اگرچه در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که نشان می دهد روند مذاکرات پی اس جی و اینترمیلان برای انتقال میلان شکرنیار به این تیم پاریسی متوقف شده است، اما در ساعات آینده جلسه مهمی بین مدیران دو باشگاه برگزار می شود. جایگاهی در خصوص این انتقال که تکلیف ستاره اسلوونیایی را مشخص می کند.

به گزارش “ورزه سه”، اگرچه پاری سن ژرمن ساعاتی پیش به صورت رسمی با نوردی موکیله مدافع لایپزیگ قرارداد امضا کرد، اما این تیم همچنان به دنبال تقویت در خط دفاعی است.

در ایتالیا نیز برخی رسانه ها این ادعا را تایید کردند و از برگزاری جلسه ای بین پی اس جی و اینتر برای انتقال اشکرینیار خبر دادند. شایعه شده است که نراتزوری 70 میلیون یورو برای فروش ستاره خط دفاعی خود می خواهند، اما لوئیس کامپوس این مبلغ را بالا می داند.

یک رسانه فرانسوی مدعی شده است که برخلاف گزارش های قبلی مبنی بر به بن بست رسیدن مذاکرات پی اس جی و اینتر بر سر انتقال اشکرینیار، در ساعات آینده جلسه ای بین دو باشگاه برای این انتقال برگزار خواهد شد.

اخیراً اعلام شد که با خروج پاری سن ژرمن از مذاکرات، میلان اشکرینیار اکنون به لیست خرید چلسی اضافه شده است. با این حال رسانه های فرانسوی و ایتالیایی مدعی شده اند که مذاکرات اینتر و پاری سن ژرمن متوقف نشده و تکلیف نهایی فردا در جلسه مهم سران دو باشگاه مشخص خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی