پاری سن ژرمن با امباپه خداحافظی کرد، شکست خورد و جام را برد!

در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم، روز ماقبل آخر لیگ یک فرانسه در فصل 2023-24، در مهم ترین دیدار، پاری سن ژرمن، قهرمان اول این رقابت ها با نتیجه 3 بر 1 مقابل میهمان تولوز خود شکست خورد. ورزشگاه پارک دو پرنس

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن که آخرین بازی خود را برای پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس انجام داد (در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد) از دقیقه 8 تیمش را پیش انداخت اما تنها 5 دقیقه بعد، Thies Dalinga برای تولوز گل تساوی را زد. گبوهو نیز در دقیقه 68 گل دوم تیم میهمان را به ثمر رساند و در نهایت فرانک ماگری در دقیقه 5+90 گل سوم تولوز را به ثمر رساند. به این ترتیب پاریسی ها در اولین بازی خود پس از کسب عنوان قهرمانی شکست خوردند.

با این نتایج، یک هفته مانده به پایان مسابقات، موناکو 64 امتیازی شد و با تثبیت جایگاه خود در رده دوم رده بندی، به لطف ایجاد فاصله شش امتیازی با برست چهارمی، مطمئن شد. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم های لیل و برست که هر دو 58 امتیازی شده اند ( تفاضل گل لیل فقط 2 نسبت به برست بهتر است ) و برای راهیابی به مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان هفته گذشته به رقابت های خود ادامه می دهند. نیس رتبه پنجم به دلیل فاصله چهار امتیازی با لنس رتبه ششم از سهمیه لیگ اروپا مطمئن شد. رقابت بین تیم های لانس، لیون و مارسی (به ترتیب ششم، هفتم و هشتم جدول رده بندی) برای کسب سهمیه لیگ کنفرانس نیز تا هفته گذشته تمدید شده است.

سرویس اخبار فوتبال خارجی