پاسخ برزیلی ها به ژاوی: همون چیزی که قبلا گفتم!


سرویس خبر شماره: 2021281
25 اردیبهشت 1403 ساعت 12:23 |
نمایش 4K |

3نقطه نظر

قرض نمیگیرم

ژاوی تصمیم نهایی خود را در مورد روکه گرفته و این بازیکن برزیلی را برای فصل آینده نمی خواهد. روکه ولی به تصمیم قبلی خود پایبند خواهد ماند.

پاسخ برزیلی ها به ژاوی: همون چیزی که قبلا گفتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کادنا سار روز گذشته اعلام کرد که در بارسلونا تصمیم گرفته شده که روکه فصل آینده به تیم دیگری قرضی شود. با توجه به مشکل مالی فیرپلی و کیفیت نه چندان بالای روکه در تمرینات و مسابقات، ژاوی برای فصل آینده روی نام خود قلم قرمز کشید و روکه باید به تیم دیگری برود.

2021773

روکه دیروز مقابل سوسیداد بازی نکرد و حتی بدنش را هم گرم نکرد. این پنجمین مسابقه متوالی بود که روکه حتی برای یک دقیقه وارد زمین نشد. بارسا در این 5 بازی سه بار شکست خورد. آخرین بازی روکه مقابل کادیز بود اما در نیمه دوم تعویض شد.

به گزارش اسپورت، هنوز چیزی به طور رسمی به روکه و ایجنتش اعلام نشده است، اما موضع ببر برزیلی در مورد تقسیم قرضی مشخص است. همانطور که ایجنت او اخیرا تاکید کرده است، قرضی روی میز نیست و اگر مجبور به ترک شود، دائمی خواهد بود.

روکه به تصمیم خود پایبند بود، یا ژاوی به عقب برمی‌گردد و او را برای فصل آینده نگه می‌دارد یا تابستان امسال بارسا را ​​برای همیشه ترک خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی