پاسخ خمس به تیم ملی و اسپانیا رسید کیخون/ پیشنهاد کاوه رضایی و اتفاقی نیفتاد.

خمس درباره جدایی کاوه رضایی از تراکتورسازی در نیم فصل تصریح کرد: کاوه رضایی رفت و اتفاقی نیفتاد. من می خواستم او بماند اما او تصمیم گرفت که برود. قرارداد او به او اجازه داد تا نیم فصل را ترک کند و تصمیم گرفت که برود. وقتی تصمیم به رفتن گرفت دیگر راه برگشتی نبود.

پاکو خمی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره شایعات پیرامون حضورش در اسپورتینگ خیخون اسپانیا و سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: نمی توانم همه شایعات را تایید کنم. من حتی شایعاتی مبنی بر سرمربی شدن من در تیم ملی ایران شنیده می شد اما قرار نیست در مورد همه شایعات صحبت کنم. اینها شایعه است. تنها واقعیت این است که من تنها سرمربی تراکتور هستم. ما نمی توانیم به شایعات اعتماد کنیم. برخی از آنها دروغ است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در ادامه با اشاره به اینکه آیا صحبتی مبنی بر حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران شده است، خاطرنشان کرد: خیر؛ نه. به نظرم انتخابی که تیم ملی ایران انجام داد انتخاب خوبی است. انتخاب هوشمندانه ای انجام شد. می خواهم از سرمربی جدید تیم ملی (امیر قلعه نویی) بابت انتخاب بازیکن تراکتورسازی تشکر کنم. این یک چیز مثبت برای تیم ما بود. به عنوان سرمربی تراکتور دوست داریم بازیکنان بیشتری به اردوی بعدی دعوت شوند. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

وی با تمجید از عملکرد خوب رضا اسدی در خصوص تغییر پست، خاطرنشان کرد: واقعا رضا اسدی می تواند هر کجا که بخواهد بازی کند اما طبق سیستم بازی ما بهترین جایی که می تواند باشد جلو است. مهم گل زدن نیست، بلکه تیم و تاثیر آن است.

سرمربی تراکتورسازی درباره جلسه باشگاه با او و آلوز برای حل مسائل گفت: با آلوز جلسه داشتیم. خروجی جلسه خصوصی باید خصوصی بماند. هواداران اصلا نباید نگران باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال