پاسخ سخنگویی به شبهات فدراسیون فوتبال

سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیات مدیره به تشریح برخی از بلاتکلیفی های این نهاد پرداخت.

پاسخ سخنگویی به شبهات فدراسیون فوتبال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: شاید بتوان گفت بیش از سه سال از اولین جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال می گذرد. در این جلسه فدراسیون فوتبال با فرم عالی و تمامی اعضا حضور داشتند. ما از ابتدا دو نایب رئیس در هیئت مدیره نداشتیم. این دوره نیز پس از 17 شهریور به پایان رسید که آن را به فال نیک می گیریم.


سرویس خبر شماره: 1852017
14 نوامبر 1401 در 8:36 ب.ظ
345 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از مسائل مالی گرفته تا مسائل معاونت زنان

* خانم موسوی در هیئت مدیره باقی می ماند
خانم موسوی نیز به عنوان نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان در این جلسه حضور داشت. بحث دیگر ایشان شخصی است و خودشان توضیح می دهند اما حضور ایشان به دلیل جایگاه فدراسیون فوتبال و خالی بودن این سمت منتفی شد و انشاالله تا پایان دوره با حضور ایشان در خدمت ایشان خواهیم بود.

* صورت مالی فدراسیون باید شفاف باشد
صورت های مالی دو سال اخیر فدراسیون، گزارش حسابرس مستقلی که منصوب شد، ارائه نشد، ابهامات و مشکلاتی وجود داشت. هیئت مدیره در دوره جدید روی این موضوع تمرکز کرده است. بندها و ایراداتی که حسابرس محترم به عنوان سال مالی فدراسیون از اول مرداد لغایت 1 تیرماه رفع شده است. این دوره از فدراسیون نیز از 19 اسفند 1397 آغاز شده و صورت های مالی ترکیبی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به هیئت مدیره قبلی و چهار ماه مربوط به این دوره جدید مربوط به سال 98-1398 است. لازم بود این مسائل تفکیک شود. باید حسابرسی لازم انجام شود. مقرر شد پس از رفع ایرادات، خزانه دار محترم فدراسیون فرم ها را جهت نهایی شدن ارسال نمایند. امیدوارم هر چه زودتر این گزارش برای ارائه به مجمع عمومی فدراسیون آماده شود. تا این دو صورت مالی 1400-1399 و 1400-1401 به مجمع عمومی فدراسیون ارائه شود.

* دوستان نگران نباشید، ما برای VAR مصمم هستیم
اصولی در مورد لحن صحبت های شما بعد از جلسه گذشته که باعث دلخوری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شد، گفت: من فقط آنچه در جلسه تصویب شده است را به بهترین شکل منتقل می کنم. برای اجرای سوال VAR باید از نقطه ای شروع کنیم و برای اجرای این سوال باید تصمیماتی بگیریم که جنبه پاداش و تشویق و تشویق داشته باشد و جنبه بازدارندگی کامل هم داشته باشد. این سوالی است که به تایید هیات مدیره رسیده و خدمت شما عرض کردم. از این به بعد این را می گوییم تا دوستان تأمل کنند. حتی باشگاه ها هم می توانند کمک های فدراسیون را به ما ارائه دهند. یکی از مسائلی که مدیران باشگاه های لیگ برتری ما اغلب می گویند کمبود VAR در مسابقات باشگاهی است که باید به آن توجه کنیم از طرفی این تجهیزات متعلق به ورزشگاه است. تجهیزات ورزشگاه ها هم مخصوص باشگاه هاست. پس چه راه حلی ارائه می دهند؟ این باعث می شود دوستان ما در باشگاه ها به طور جدی در مورد آن فکر کنند. زمانی صحبت از فروش بلیط الکترونیکی، گیت و صندلی های شماره گذاری شده بود. مشکلاتی مشابه این مشکل شکل گرفته است. درخواست من این است که دوستان این حقیقت را بپذیرند و دوستان بدانند که مصمم هستیم سیستم VAR را در فوتبال پیاده کنیم. این خواسته اعضای باشگاه، بازیکنان، مربیان و هواداران فوتبال است.



مجله اخبار فوتبال داخلی