پاسخ شهردار مشهد به شکایات تیم شهر خودرو

شهردار مشهد در پاسخ به این گلایه ها و در حاشیه جلسه مذکور در جمع خبرنگاران گفت: باید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به این موضوع رسیدگی شود. ما مدیریت شهرداری داریم و سیاست ما حمایت از ورزش همگانی، ورزش محلی و شادی مردم است. در واقع ورزش قهرمانی متعلق به مدیریت شهرداری و شهر نیست. ما در زمینه ورزش قهرمانی یک مدیر ویژه داریم، وزارت ورزش و همچنین فدراسیون های مربوطه. البته ما در دو حوزه حمایت های لازم را انجام می دهیم. اول ورزش معلولان و دوم ورزش بانوان اما در سایر حوزه های ورزش قهرمانی بر اساس سیاست دوره ششم مدیریت شهری مبنای ما این است که متولی مربوطه کمک کند. بحث ما فقط فوتبال نیست. ورزش هایی که فقط فوتبال نیستند. فوتبال یک ورزش محبوب است و ما آن را قبول داریم، حرف ما این است که کار ما نیست. وظیفه اصلی بر عهده متولیان آن است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان هستند. اگر در زیرساخت ها نیاز به کمک باشد ما در خدمت شما هستیم اما اینطور نیست که شهرداری تیم داشته باشد.

عبدالله ارجایی شهردار مشهد در حاشیه هم افزایی مدیریت به گلایه های تیم شهر خودرو مبنی بر عدم حمایت شهرداری پاسخ داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در زمانی که شهر خودرو از نظر مدیریتی بلاتکلیف بود، شهرداری مشهد کمک های زیادی به این تیم کرد، اما فصل گذشته که مدیریت این تیم به حمیداوی بازگشت، این کمک ها قطع شد و همین مشکل باعث شکایت شهر خودرو شد.

شاگردان شهر خودرو به رقابت های لیگ 1 سقوط کرده اند و مشخص نیست فصل آینده با سرمربیگری حمیداوی حضور خواهند داشت یا امتیاز آنها نصیب مشهدی ها می شود. فصل گذشته شهر خودرو تمرینات خود را به تهران منتقل کرد و فقط برای انجام بازی به مشهد رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1835485
05 مرداد 1401 ساعت 10:04 |
747 امتیاز خبر

0نقطه نظر