پاسخ متفاوت بازیکن پرسپولیس به سوال بازگشت کی روش / واکنش هافبک محبوب قرمزها به باخت سپاهان

وی در خصوص بازگشت احتمالی کی روش و تقسیم بندی تیم ملی نیز گفت: از این حرف ها استفاده نکنید. شما از این کلمات برای ایجاد این کلمات استفاده می کنید. شما می گویید تیم ملی ما خوب است، همه چیز عالی است، دوستانه است و ما هم روز به روز به بهتر شدن اوضاع کمک می کنیم. چرا از این کلمات استفاده می کنیم؟ همه چیز خوب است و اگر همه ما بتوانیم کمی کمک کنیم، وظیفه ماست که این کار را انجام دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رفیعی در خصوص بازگشت تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. هرکسی که به این مقام رسیده است به آنها تبریک می گوییم و امیدواریم با هم به بهبود وضعیت فوتبال کمک کنند.

رفیعی گفت: وقتی توقعات بالاست، انتقادها، استرس ها و فشارها هم زیاد است. وقتی به پرسپولیس می آیی باید قبول کنی که این فشارهاست. من فردای بازی اول و دوم گفتم مطمئنم تیم ما پیشرفت می کند چون یک اصل داریم و این اصول را دنبال می کنیم. روش بازی ما این است که ریسک را می پذیریم، اما می خواهیم به این اصول احترام بگذاریم. خدا را شکر که این اصول کارساز بود، زمین را بردیم و گلی نخوردیم.

سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: 3 امتیاز با 2 گل بدون گل خوردن مقابل هواداران آقا و خانم، برد شیرینی بود. من شخصا از این رویداد بسیار لذت بردم و امیدوارم این روند برای ما ادامه داشته باشد. حضور بانوان باید بیشتر شود و صف همه کسانی که کمک کرده اند گرم باشد. همه چیز عالی بود و خانواده ها می توانند به استادیوم بیایند و با هم خوش بگذرانند.

هافبک پرسپولیس درباره باخت سپاهان مقابل فولاد گفت: به تیم فولاد تبریک می گویم.

وی ادامه می دهد: حضور بانوان قطعا جو ورزشگاه را بهتر می کند. فکر نمی کنم کسی تا به حال توهینی در استادیوم شنیده باشد. واضح است که من دوست دارم خانواده ام به استادیوم بیایند و وقتی فردی می بیند که سال هاست به ورزشگاه می آید اما خانواده اش نمی توانند به استادیوم بیایند، حاضر است به شکلی مناسب عمل کند تا شرایط برای حضور خانواده وی نیز فراهم شده است. فکر می کنم کمترین حق زنان است و امیدوارم تعدادشان بیشتر شود.