پاسخ منفی ایسکو به رم؛ من می خواهم سی ال بازی کنم

ایسکو، هافبک اسپانیایی حاضر به پذیرش پیشنهاد رم برای فصل آینده نیست.

گفته می شود این مربی پرتغالی شخصا به ایسکو برای پیوستن به جالوروسی اطمینان داد و پیشنهاد مالی رم نیز بسیار خوب و قابل توجه بود اما او در آخرین لحظات تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند.
ایسکو هنوز امیدوار است که بتواند در لالیگا بازی کند، اما بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای او اهمیت ویژه ای دارد که او را از یافتن گزینه مورد نظر برای فصل آینده باز می دارد.
باید دید در روزهای آینده این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت اما به نقل از روزنامه AS، اطرافیان او معتقدند که ایسکو تا تصمیم نهایی فاصله زیادی ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832143
14 جولای 1401 @ 13:51 |
1.2K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد ایسکو با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به پایان رسید و حالا این بازیکن می تواند آزادانه به هر باشگاهی بپیوندد.
پیش از این گفته می شد بسیاری از باشگاه های اروپایی در حال بررسی شرایط او هستند و مایل به جذب این بازیکن هستند اما او هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.
سران رم در روزهای اخیر تلاش کرده اند نظر مثبت این بازیکن را برای پوشیدن پیراهن فصل آینده این تیم جلب کنند تا بتوانند خط حمله تیم خود را به خصوص پس از جدایی میختاریان تقویت کنند.
روزنامه اسپانیایی AS مدعی شده است که ژوزه مورینیو علاقه زیادی به همکاری با ایسکو دارد و همین امر باعث شد تا رم برای امضای قرارداد به این بازیکن فشار زیادی وارد کند، اما او در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه را رد کند و به بررسی گزینه های دیگر خود ادامه دهد تا بررسی شود. بیرون