پاسخ نهایی لژیونر استقلالی و مهاجم سابق آبی ها به بازگشت به ایران!

با این تفاسیر این دو بازیکن که یکی از آنها لژیونر ایرانی در ترکیه و دیگری لژیونر سنگالی در سوپرلیگ ترکیه است به نماینده باشگاه استقلال سیلی زدند تا از حضور در استقلال انصراف دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال در همین راستا پس از حضور نماینده باشگاه استقلال در ترکیه این موضوع جدیتر از گذشته به نظر می رسید. این مسئول که برای دیدار با میلیچ و جلب رضایت وی برای پس گرفتن شکایتش در ترکیه حضور داشت، گویا همزمان با این دو بازیکن نیز صحبت کرده بود تا بتواند با یک تیر دو پرنده را بکشد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تلاش باشگاه استقلال برای جذب مامه بابا تیام و علی کریمی بازیکنان تیم کایسری اسپور ترکیه در نیم فصل منتشر شده بود.

اما اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از منتفی بودن بازگشت علی کریمی، خالق سابق استقلال از کایسری اسپور به این باشگاه است. این بازیکن که با باشگاه الدحیل قطر قرارداد دارد و به صورت قرضی به این تیم ترکیه ای پیوست، شرایط خود را برای این انتقال به گونه ای توضیح داد که قطعا حضورش در استقلال منتفی است.

اما مامه بابا تیام، همبازی علی کریمی و مهاجم سابق استقلال که در آن تیم هم بازی می کند نیز به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و گفت حاضر نیست شرایط خوب خود را در این تیم ترکیه ای از دست بدهد و راهی لیگ ایران شود.