پاسخ ژاوی به شوخی جنجالی روزنامه نگار برزیلی


سرویس خبر شماره: 1982170
3 دسامبر 1402 در 22:11 |
2.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رایو وایکانو به سوالی جنجالی پاسخ داد و با یک خبرنگار برزیلی شوخی بزرگی کرد.

پاسخ ژاوی به شوخی جنجالی روزنامه نگار برزیلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار شنبه مقابل رایویه کانو در حال پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بود که با سوال عجیبی مواجه شد.

روزنامه نگاری از مجله برزیل گل پرسید که (خورشید) به خوبی می تابد زیرا قبلاً “در مادرید سرد بود و او گفت که زمین خوب خواهد بود. آیا فکر می کنید آب و هوا و چمن مشکل ساز خواهد شد؟»

ژاوی به دلیل انتقاد از کیفیت زمین یا صحبت در مورد آب و هوا پس از تساوی در دیدارهای خارج از خانه مورد انتقاد قرار گرفته است. این خبرنگار قصد داشت به طعنه به ژاوی بگوید که هیچ بهانه ای برای بی نتیجه ماندن او وجود ندارد.

1958169

البته به نظر می رسد ژاوی این سوال را به شوخی گرفته و سعی کرده پاسخی به خبرنگار بدهد که او را شرمنده کند: “چه سوال بزرگی! آیا این سوال برای خودتان است؟ این سوال شماست؟ بله (می خندد).

این سوال و پاسخ ژاوی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و انتقادات گسترده ای را برانگیخت. در برخی واکنش ها ژاوی مورد انتقاد قرار گرفت و در برخی واکنش ها می بینیم که گمان می رود این روزنامه نگار با سوال خود قصد داشت سرمربی بارسا را ​​به چالش بکشد.

اما ژاوی این سوال را زیر سوال برد و خواست تایید کند که این روزنامه نگار برزیلی از طرف حریف فردای شاگردانش دستور داده است که در کنفرانس خبری خود این اظهارات را بیان کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی