پایان جدال بارسا با ممفیس؛ اصرار نکن باید بری

به گزارش اسپورت، کادر فنی و مدیریت ورزشی بارسلونا اخیرا جلسه ای مشترک با ممفیس دیپای برگزار کردند و از او خواستند که اصرار بر ماندن در این تیم را متوقف کند. آنها به ستاره هلندی گفتند که باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تیمش را عوض کند. مدیران بارسا معتقدند این حرکت به نفع بلوگرانا و ممفیس دیپای خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه بارسلونا به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی خود گفته است که در تصمیم خود برای جدایی از او تجدیدنظر نخواهد کرد و امیدوار است که ممفیس موضع باشگاه را درک کند و از مخالفت با آن دست بردارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر می شود مدعی شد که کادر فنی بارسا به ممفیس دیپای مهاجم هلندی این تیم گفته است که در تصمیم خود برای جدایی تجدید نظر نخواهد کرد زیرا آبی اناری ها در حال حاضر با ترافیک مواجه هستند. مهاجمان

در همین حال، ممفیس دیپای در اولین بازی پیش فصل مقابل اینترمیامی در تور بارسلونا آمریکا یک گل خوب به ثمر رساند. اما این باعث نشد که کادر فنی بارسلونا به رهبری ژاوی نگرش خود را نسبت به مهاجم هلندی تغییر دهد.

ممفیس دیپای در جریان تور بارسلونا در آمریکا یک گل خوب به اینتر میامی زد

سرویس خبر شماره: 1835467
05 مرداد 1401 ساعت 00:10 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بارسا معتقد است که با نزدیک شدن به جام جهانی، دپای باید درک کند که اگر به ماندن در نیوکمپ ادامه دهد، فصل بعد دقایقی بازی خواهد کرد. به این ترتیب شانس او ​​برای اثبات خود به کادر فنی تیم ملی هلند کمتر می شود.