پایان دومین جلسه کارگروه نظارت بر مسابقات با 5 تصمیم


سرویس خبر شماره: 2021338
25 مه 1403 در 4:28 ب.ظ.
677 امتیاز خبر

2نقطه نظر

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات توضیحاتی ارائه کرد.

پایان دومین جلسه کارگروه نظارت بر مسابقات با 5 تصمیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و بر اساس قوانین جدیدی که در لیگ بیست و سوم فوتبال ایران لازم الاجرا شد، اقدامات زیادی برای پایان فصل جاری و شروع لازم است. لا در فصل آینده، به همین دلیل است که کارگروه مسابقه دومین جلسه خود را برای بحث در مورد موضوعات مختلف برگزار کرد.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، بر اهمیت این نشست تاکید کرد:
با توجه به اهمیت برگزاری مستمر جلسات کارگروه نظارت بر مسابقات در هفته های پایانی لیگ برتر، جلسات مختلفی تشکیل و در این زمینه تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

1- در این جلسه که با حضور مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، سؤالات خاصی در خصوص تجلیل از برترین های لیگ فوتبال مطرح شد که در نهایت مقرر شد برای آن برگزار شود. این مراسم در ساعت مشخصی که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

2- مقرر شد پس از اتمام هر مسابقه در سطح لیگ کشور، کلیه مسابقات توسط اعضای کمیته مربوطه مورد تجزیه و تحلیل و گزارش قرار گیرد.

3- گزارش های اعلامی به مراجع قضایی فدراسیون از سوی سازمان لیگ فوتبال پیگیری شود. همچنین مقرر شد قراردادهای امضا شده توسط باشگاه ها با بازیکنان، مربیان و سایر ذینفعان به روز شود.

4- دوره های توانمندسازی مدیران باشگاه در دستور کار قرار گرفته و اجرا خواهد شد.

5- مقرر شد دستورالعمل پیشنهادی کارگروه نظارت بر قراردادها و سقف بودجه که به تصویب هیات مدیره رسیده است در اولین جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال ارائه و تصمیم گیری شود. از فدراسیون فوتبال

مجله اخبار فوتبال داخلی