پایان دو ستاره سابق رئال در یونایتد


سرویس خبر شماره: 1982060
دسامبر 03, 1402 در 15:02 |
3.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ادعاهای دیلی میل

دیلی میل نوشت که رافا واران و کاسمیرو فصل آینده دیگر جایی در منچستریونایتد نخواهند داشت.

پایان دو ستاره سابق رئال در یونایتد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در آستانه ورود به فصل جدیدی از تاریخ خود است. مالک اینئوس، سر رتکلیف، به زودی 25 درصد از سهام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت و تقریباً تمام مدیریت نقل و انتقالات باشگاه را بر عهده خواهد گرفت.

1938711

به همین دلیل و همانطور که این روزها چندین روزنامه انگلیسی مدعی شده اند، تابستان آینده برای باشگاه سرنوشت ساز خواهد بود و شاهد پاکسازی کامل آن خواهیم بود. ماجرایی که باعث جدایی حداقل 15 بازیکن از تیم فعلی می شود.

به گزارش دیلی میل، رافائل واران و کاسمیرو از جمله قربانیان این پاکسازی هستند. رابطه مدافع فرانسوی و اریک تنهاخ به کلی مختل شده و او اخیرا حتی در دیدارهای کلیدی هم روی نیمکت نشسته است. گفته می شود او از ایتالیا، آلمان و عربستان سعودی پیشنهاد دارد. از سوی دیگر کاسمیرو به دلیل دستمزد بالایش و همچنین عملکرد ضعیفش تا اینجای فصل زیر سوال رفته است.

1938710

به نوشته این روزنامه انگلیسی، اگرچه او سال گذشته در منچستر عملکرد بسیار خوبی داشت، اما افت کیفی او در این فصل تردیدهای جدی را در مورد ادامه حضورش ایجاد کرده است. ستاره سابق رئال باید در ادامه فصل خیلی بهتر عمل کند تا شانس ماندن داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی