پایان نامه دکتری فالکائو در جام رمضان مشهد!


سرویس خبر شماره: 1821549 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 18:04 |
2,949 |

0نظرات

433 این ویدیو را جهانی کرد

تیرانداز جوان لبنانی است. خوب فهمیدی بازیکن لبنانی در جام رمضان در مشهد رنگین کمان زد!
ماجرا از این قرار است که «میثم حیدر احمد» دانشجوی ترم یازدهم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که به همراه دیگر دانشجویانش در مسابقات جام رمضان در سالن سرفرازان شرکت کرده و این گل فوق العاده دیدنی را به ثمر رسانده است.
ویدیوی مربوط به گل میثم در صفحه محبوب 443 تا کنون 500000 لایک دریافت کرده است و بیش از 2000 نفر در نظرات از این گل تمجید کرده اند.

ویدیویی از ابر گل در فضای مجازی جام رمضان مشهد را جهانی کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته صفحه معروف 433 در اینستاگرام ویدئویی از هنرنمایی یک فوتبالیست منتشر کرد که با لایک و کامنت های زیادی همراه بود.
او با کمی تامل در فیلم متوجه شد که این گل در جریان یک بازی در ایران به ثمر رسیده است. به خصوص از صدای تماشاگرانی که اصرار دارند بازیکن توپ را در دروازه بگذارد!
بالاخره مشخص شد که این ویدیو مربوط به یکی از مسابقات جام رمضان در مشهد در سالن سرفرازان است. مسابقه ای در مرحله حذفی که در آن تیم «استوک قطعات خودرو» با حریف خود بازی کرد که در جریان آن بازیکن این تیم با آن گل استثنایی رنگین کمانی که تخصص فالکائو، اسطوره تاریخ فوتسال است، اتاق را به وجد آورد.
قبلاً دیده بودیم که در مسابقات جام رمضان در شهرهای مختلف ایران صحنه‌های جالب زیادی به چشم می‌خورد و گل‌های زیبایی به چشم می‌خورد، اما این گل تفاوت ویژه‌ای با سایر گل‌ها دارد که در درجه‌بندی آن محدود نیست.

به گزارش مشهد، سرمربی تیم ملی لبنان پس از تماشای این ویدئو با این بازیکن تماس گرفت و از او خواست در اولین اردوی تیم ملی لبنان حضور یابد.
با نگاهی به صفحه اینستاگرام میثم حیدر متوجه می شود که او در سال های گذشته در مسابقات مختلف با تیم های مختلف دانشگاهی بازی کرده است و این اولین تورنمنت او در ایران نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی