پایان پروژه رفسنجانی با آقای گل کشم


سرویس خبر شماره: 1862392
11 ژانویه 1401 @ 7:51 ب.ظ
11.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

فاصله زیاد مبدأ و شکل مطلوب ربیعی;

به نظر می رسد کار مس رفسنجان و گادوین منشا در پایان قسمت اول فصل به پایان برسد.

پایان پروژه رفسنجانی با آقای گل کشم

1787185
این عملکرد منشا در کنار امتیاز ضعیف مس رفسنجان، ربیعی را بر آن داشت تا به دنبال گزینه های دیگری برای تقویت خط حمله تیمش باشد و با این توصیف، رفتن منشا که هنوز نتوانسته به فرم فنی مطلوب دست یابد. پرسنل، به نظر محتمل است.
مشا نیز به دلیل مصدومیت جزئی در آخرین تمرین این تیم بازی با استقلال را از دست داد تا شانس ویژه خود را برای ادامه همکاری با مس رفسنجان از دست بدهد. شنیده ها حاکی از آن است که این مهاجم نیجریه ای که عموما عملکرد خوبی در فوتبال ایران داشته است، نیم فصل دوم را در یک تیم لیگ برتری دیگر تجربه خواهد کرد.

1787186
هدر دادن آن پنالتی مقابل ذوب آهن در هفته سوم شاید یکی از نقاط عطف آن روزهای بد ماشا در رفسنجان باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از شروع لیگ بیست و دوم، محمد ربیعی روی توانایی های گادوین موشه حساب ویژه ای باز کرده بود و امیدوار بود با اضافه شدن لوسیانو پریرا به تیمش بتواند زهر تهاجمی را رقم بزند. در تیمش خط خورد اما تمام پیش بینی های کادر فنی و فوتبالدوستان این مربی مس در حد گمانه زنی ها باقی ماند.
یکی از عجیب ترین اتفاقات نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گل نخوردن مهاجمی بود که فصل گذشته موفق شد با 14 گل عنوان مستر گل را از آن خود کند و نقش مهمی در رده ششم قابل توجه مس رفسنجان داشته باشد. اما در فصل بیست و دوم همه چیز برای این مهاجم خراب شد و علاوه بر هدر دادن موقعیت های بسیار خوب گلزنی، حتی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و به همین دلیل اکنون در پایان هفته چهاردهم بدون گل مانده است.

البته به عملکرد ناامیدکننده مهاجم اسبق مجارستانی پایتخت، باید مصاحبه او مقابل باشگاه را هم اضافه کنیم، بنابراین بعید به نظر می رسد منشا در رفسنجان بماند.
مس رفسنجان در آخرین دیدار نیم فصل در خانه به مصاف پیکان می رود و باید دید مشا شانس بازی مقابل تیم سابقش را خواهد داشت یا خیر. دیداری که می تواند آخرین حضور او را در کمپ پوشیده از پرتقال رقم بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی