پایان کار جنجالی این بانو در فدراسیون فوتبال

با این حال موسوی چاره ای جز کناره گیری از سمت خود ندارد و به نظر می رسد این موضوع طی روزهای آینده از سوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال رسمی شود. هر چند امشب به طور ضمنی پایان دوران حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به نظر می رسد محدودیت قانونی ایجاد شده برای شهره موسوی باعث شد تا وی از سمت خود در فدراسیون فوتبال کناره گیری کند.

پایان کار جنجالی این بانو در فدراسیون فوتبال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر و البته مراسم خداحافظی تیم ملی ایران در سالن کنگره برج میلاد آغاز شده است و انتظار می رفت اعضا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از جمله چهره های حاضر در این مراسم خواهند بود. میرشاد مجدی و محمدرضا ساکت غایبان ویژه مراسم امشب بودند اما این چهره جنجالی کسی جز شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال نبود.

محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر خطاب به خبرنگاران و البته مالباختگان تجمع کرده مقابل برج میلاد گفت: آنها باید برای حضور خود تصمیم بگیرند به هیات مدیره. اما از امروز حق حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال را درخواست نخواهند کرد و حضورشان ممنوع است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، وی را نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال خواند و گفت: نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون و حتی اکنون از پرونده ها و مشکلات آنها اطلاعی ندارم.” ما تابع قوانین جمهوری اسلامی هستیم.»

مهدی تاج که مدت هاست شرایط نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال را می داند و به دنبال تکمیل ساختار مدیریتی فدراسیون بود، به نظر می رسد با گزینه مورد نظر خود به توافق نهایی رسیده و به زودی انتخاب خواهد شد. در راس جانشین شهره موسوی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سپس نایب رئیس پیشنهادی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال انتخاب می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852583
17 نوامبر 1401 ساعت 22:43 |
14.8K |

0نقطه نظر

نسخه پیچ نوع تاج;

صدور رای قضایی، عزل مجمع یا 4 جلسه غیبت متوالی از دلایل قانونی استعفا از سمت در هیات مدیره فدراسیون فوتبال است که به نظر می رسد با رایزنی های صورت گرفته، دستگاه قضایی مانع از آن شده است. حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال و نایب رئیس زن دیگر اجازه فعالیت ندارد و مهدی تاج باید سرپرستی را جایگزین او کند.

موسوی پس از حدود 7 ماه غیبت از محافل فوتبال روز شنبه در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد و با حضور در جلسه هیئت مدیره از ثبت نام خود در 4 جلسه غیبت متوالی جلوگیری کرد و نامش از لیست اعضای فدراسیون خارج شد. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اما به نظر می رسد حضور شهره موسوی در جلسه هیئت مدیره کافی نبود.

به نظر می رسد درخواست آنها از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پذیرفته شده است و طبق آخرین اخبار، شهره موسوی دیگر حق فعالیت در فدراسیون فوتبال را ندارد و مسئولیت او در هیات رئیسه سلب شده است. ، تا واقعا دوران این نایب رئیس جنجالی فدراسیون فوتبال به پایان برسد.

نایب رئیس جنجالی فدراسیون فوتبال که به دلیل فعالیت های غیر فوتبالی چند ماه زندانی و در 7 فروردین دستگیر شده بود، امروز در شرایطی به برج میلاد رفت که بسیاری از طلبکارانش مقابل برج میلاد تجمع کرده و خواستار برکناری شدند. شهره موسوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال.