پاییز بسیار شیرین برای آبی های پایتخت/ خبر خوش استقلالی ها از انتقال بمب

شاگردان دانیلو آچیولی در 13 بازی اخیر خود در لیگ پرتغال تنها 2 امتیاز از 39 امتیاز ممکن به دست آورده اند تا نشان دهنده وضعیت اسفبار سانتا کلارا باشد. محمد محبی تا پایان فصل 2023-2024 با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، با این حال باید در پایان لیگ بیست و دوم از استقلال جدا شود و برای تکمیل آخرین فصل قراردادش به تیم سانتا کلارا بازگردد، اما در در این بین گفته می شود در قرارداد محبی مقرر شده است در صورت سقوط این باشگاه پرتغالی به دسته پایین تر، امکان فسخ برای ستاره ایرانی فراهم شود.

مدیران باشگاه استقلال با وجود صعود به هفته های پایانی لیگ بیست و دوم هنوز نتوانسته اند رضایت نامه محیبی را به طور کامل پرداخت کنند تا یک اتفاق عجیب مدیریتی دیگر در فوتبال ایران رقم بخورد. محبی با بازگشت به فوتبال ایران توانست از لحاظ فردی فرم ایده آل خود را بازیابد و نقش مهمی در موفقیت استقلال در فصل جاری داشته باشد و بی شک بازگشت این ستاره باتجربه به تیم ملی مدیون درخشش او بود. عملکرد در استقلال

بیشتر بخوانید: پیام خشمگین ستاره استقلال; چرا باید عذرخواهی کنم؟

مدیران سانتا کلارا به دلیل بی ادبی های مکرر مسئولان باشگاه استقلال در خصوص پرداخت رضایت نامه محمد محبی حاضر به مذاکره مجدد برای تمدید قرارداد محبی نیستند، اما اگر محمد محبی در نقل و انتقالات تابستانی آینده آزاد شود، بدون شک به دلیل اراده ویژه ریکاردو ساپینتو استقلالی ها با تمدید قرارداد وینگر باتجربه خود خوش شانس خواهند بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سانتا کلارا پس از جدایی محمد محبی فصل بسیار فاجعه باری را در لیگ برتر پرتغال سپری می کند و جدول 18 تیمی در رده هجدهم قرار دارد و با 7 هفته مانده به پایان فصل، 10 امتیاز با منطقه امن فاصله دارد. از جدول یاران محمد محبی در لیگ پرتغال باید به عنوان اولین کاندیدای سقوط به لیگ یک نام برد.

محمد محبی یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران را انجام داد و در شرایطی که گمان می رفت این وینگر باتجربه و ورزیده می خواهد کار خود را در فوتبال پرتغال دنبال کند، درخواست جدی ریکاردو سا پینتو برای جذب محبی را برانگیخت. ستاره سابق سپاهان این بار به عنوان بازیکن بازگشته استقلال در لیگ ایران. البته استقلال نتوانست محمد محبی را برای همیشه جذب کند و وینگر ایرانی باشگاه سانتا کلارای پرتغالی با قراردادی قرضی به استقلال پیوست.