“پتانسیل بزرگتر از فابینیو” – چرا آندره می تواند مشکل هافبک لیورپول را حل کند – باشگاه لیورپول

با توجه به موفقیت آندره هدف لیورپول با فلومیننزه، ما می خواستیم قبل از پنجره نقل و انتقالات ژانویه درباره هافبک هلدینگ بیشتر بدانیم.

پس از رسیدن به فینال کوپا لیبرتادورس با فلومیننزه، فکر کردیم زمان خوبی است تا در مورد هدف نقل و انتقالاتی لیورپول، آندره، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

این بازیکن 22 ساله برای اولین بار در تابستان امسال زمانی که لیورپول برای جذب این هافبک به فلومیننزه نزدیک شد، مورد توجه هواداران قرار گرفت. از آن زمان، ماریو بیتنکور، رئیس باشگاه به ESPN گفت که تا ژانویه برای فروش نخواهد بود.

رئیس فلومیننسه گفت که به بیلی هوگان، مدیرعامل لیورپول گفته است: “اگر می خواهید او را بخرید تا در ژانویه او را ببرید، می توانیم صحبت را شروع کنیم، یا اگر می خواهید تا دسامبر صبر کنید، در دسامبر صحبت خواهیم کرد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آندره، This Is Anfield با Josue Seixas روزنامه نگار صحبت کرد (@josue_seixas) و Joao Guilherme که حساب Fluminense for Foreigners را اداره می کند (@Fluminense_eng).

او چه نوع بازیکنی است؟

ژوزو: آندره بازیکنی با دید خوب و مهارت پاس خوب است. او علیرغم سن کمش بسیار بالغ است و قادر است در دفاع بدود تا تقریباً در هر زمانی که توپ را در اختیار دارند کمک کند.

در سیستم مدیر فرناندو دینیز، جایی که بازیکنان توپ را طولانی نمی‌زنند، او برای پاس کوتاه و تقویت بازی به مدافعان نزدیک می‌شود.

JOAO: او اولین نفر در ترکیب است و گاهی برای شروع بازی بین دو مدافع میانی می رود.

گاهی اوقات وقتی فلومیننزه نیاز به نتیجه گیری دارد، به یک مدافع میانی چپ تبدیل می شود. من می دانم که شما بچه ها به یک مدافع میانی نیاز دارید، اما او نیست.

پتانسیل او چقدر است؟

2RKC8BB ریودوژانیرو، برزیل.  24 آگوست 2023. RJ - RIO DE JANEIRO - 08/24/2023 - LIBERTADORES 2023, FLUMINENSE X OLIMPIA - آندره بازیکن فلومیننسه گل خود را در جریان بازی مقابل المپیا در ورزشگاه ماراکانا برای قهرمانی لیبرتادورس 2023 جشن می گیرد.  عکس: Thiago Ribeiro/AGIF اعتبار: AGIF/Alamy Live News

JOAO: فلومیننزه در این قرن مارسلو، مدافع چپ رئال مادرید، تیاگو سیلوا، فابینیو را توسعه داده است. به نظر من پتانسیل او از فابینیو بیشتر است.

او سومین پتانسیل بزرگ آکادمی جوانان ما در این قرن را دارد.

ژوزو: من فکر می کنم سخت است که بگویم یک بازیکن چقدر می تواند به دست آورد.

هافبک های دفاعی برزیلی زیادی در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، مانند برونو گیمارش، و من فکر می کنم آندره در بین آنها دعوا خواهد کرد.

چه چیزی او را اینقدر خوب می کند؟

آندره ترینیداد دا کاستا نتو از برزیل در جریان بازی دوستانه فوتبال برزیل (تصویر: SOPA Images Limited/Alamy Live News)

JOAO: همه چیز است؛ کیفیت پاس او، دریبل زدن او، بازیابی توپ، تصورات دفاعی او.

او ایده های هجومی خوبی دارد زیرا او آکادمی جوانان را با شماره 9 شروع کرد، سپس شماره 10 شد، سپس شماره 8 شد و سپس به عنوان یک شماره 6 به پایان رسید.

او زیاد حمله نمی کند چون در تیم دینیز قرار نیست حمله کند.

در روش بازی دینیز، مدافعان میانی و یکی از هافبک های دفاعی معمولا حمله نمی کنند و بقیه بازیکنان حمله می کنند. او باید در خط دفاع بماند تا بازی‌ها را شروع کند تا بازیکن هوشیار باشد.

فکر می کنید سبک او به لیورپول می آید؟

2R121R5 میناس گرایس، برزیل: 10 مه 2023: ورزشگاه دو مینیرائو، بلو هوریزونته، فوتبال سری آ برزیل، میناس گرایس، برزیل: کروزیرو در مقابل فلومیننزه؛  آندره از فلومیننسه، گل کانو آلمان را جشن می گیرد

ژوزو: بله، من اینطور فکر می کنم. او مانند فابینیو در زمین است و بازیکنی جوانتر اما با پختگی زیادی است.

او اکنون یک بازیکن تیم ملی برزیل است و حتی در لیگ برتر هم جایگاهی را کسب کرده است. من فکر می کنم او مانند هر بازیکنی نیاز به تطبیق دارد، اما در آنجا خوب عمل خواهد کرد.

JOAO: او می تواند در 99 درصد از تیم های جهان شروع کننده باشد. در لیورپول، او اکنون یک استارت است.

او بهتر از واتارو اندو است. به عنوان شماره 6، او بهتر از الکسیس مک آلیستر است.

آیا فلومیننس در موقعیتی برای فروش است؟

JOAO: او خواهد رفت. فلومیننزه هر کاری که می توانست انجام داد تا او را حفظ کند تا لیبرتادورس را به دست آورد. آن را مانند فیلیپ کوتینیو با شما در نظر بگیرید.

2PY4FHA RJ - RIO DE JANEIRO - 05/02/2023 - LIBERTADORES 2023، FLUMINENSE X RIVER PLATE - آندره بازیکن فلومیننسه در طول مسابقه با ریور پلاته در ورزشگاه ماراکانا برای قهرمانی لیبرتادورس 2023.  عکس: تیاگو ریبیرو/AGIF (از طریق AP)

ژوزو: من فکر می کنم که (نقل قول های Bittencourt) نشان می دهد که آندره چقدر برای آنچه فلومیننزه در تلاش است امسال به انجام برساند، یعنی عنوان لیبرتادورس، اهمیت دارد.

اگر او در دسترس نبود، تیم کار نمی کرد، فکر می کنم آنها سعی می کنند تا زمانی که ممکن است او را نگه دارند، یعنی دسامبر، پایان فصل برزیل.

آندره چقدر برای فلومیننزه در راهیابی به فینال مهم بوده است؟

ژوزو: آندره یکی از بازیکنان برتر این تیم فلومیننزه است. او اعتماد بازیکنان، هواداران و مهمتر از همه دینیز را دارد.

او در دفاع حمایت خوبی می کند زیرا در بازی ها تسلیم نمی شود و همچنین در حمله با دید خود پاس ها و گل های خوبی ارائه می دهد.

من در ماراکانا بودم که فلومیننزه در لیبرتادورس مقابل المپیا قرار گرفت و او اولین گل باشگاه را به ثمر رساند، زمانی که بازی کمی پرتنش بود و فلومیننزه موقعیت های خوبی خلق کرد اما آنها را تبدیل به گل نکرد.

JOAO: ویرجیل ون دایک را در سال 2018 تصور کنید، این همان اهمیتی است که او برای نحوه عملکرد تیم دارد.

او در این موقعیت بهترین قاره است، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم او را در همان سطح جایگزین کنیم.

پیش بینی فینال لیبرتادورس مقابل بوکا جونیورز؟

2KE2W44 RJ - ریودوژانیرو - 11/09/2022 - برزیلی A 2022، FLUMINENSE X GOIAS - آندره بازیکن فلومیننسه در پایان بازی مقابل گویاس در ورزشگاه ماراکانا برای قهرمانی برزیل A ​​2022 پیروزی را جشن می گیرد. عکس: Thiago AGIF/Sipa ایالات متحده آمریکا

ژوزو: من فکر می کنم فلومیننزه مزیت اصلی را دارد زیرا آنها در استادیوم ماراکانا بازی خواهند کرد، جایی که هوادارانش احتمالاً غوغا می کنند.

آنها امسال خیلی خوب بازی کردند و ما نمی توانیم فراموش کنیم که کانو آلمان یک سال عالی دیگر را با گل های زیاد پشت سر می گذارد. این تیم همچنین آندره را در فرم عالی دارد و مارسلو (رئال مادرید سابق) را در داخل و خارج از زمین هدایت می کند.

اما، بوکا جونیورز پس از شکست دادن پالمیراس در ضربات پنالتی نشان داد که سخت است. بازی های آنها خیلی خوب نبوده است، اما همانطور که در برزیل می گوییم، آنها می دانند که چگونه رنج بکشند.

JOAO: بلیت فینال را خریدم، آنجا خواهم بود. من یک ماه پیش خریدم که فروش شروع شد.

فلومیننزه هنوز واجد شرایط نشده بود، اما من به این فکر می کردم که “چه می شد اگر ما واجد شرایط بودیم و من آنجا نبودم”. نتونستم تصویرش کنم مجبور شدم بخرم.

نظر من این است که فلومیننزه برنده خواهد شد زیرا حریف ما یعنی بوکا جونیورز خیلی خوب بازی نمی کند. آنها یک بازی را در مرحله حذفی نبردند اما همچنان به فینال راه یافتند.



https://www.thisisanfield.com/2023/10/bigger-potential-than-fabinho-why-andre-can-solve-liverpools-midfield-problem/ منبع: