پدری: اکنون می توانم بازیکن رئال مادرید باشم


سرویس خبر شماره: 1851964
14 نوامبر 1401 در 03:02 ب.ظ
5.3K |

14نقطه نظر

در محله ما همه طرفدار واقعی بودند

پدر خود را یک بازنده سخت می داند:“من حتی در بازی فیفا نمی توانم باخت را تحمل کنم. من هرگز بارسا را ​​انتخاب نمی کنم زیرا بیش از حد حساس می شوم و اگر ببازم کنترل خود را از دست می دهم. ترجیح می دهم تیمی را انتخاب کنم که مسی و رونالدو داشته باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدری در مصاحبه جدید خود درباره احتمال پیوستن به رئال مادرید گفت:“من قبلاً گفته ام که از بچگی طرفدار بارسا بوده ام. در محله ما تنریف همه طرفدار واقعی بودند و خانواده ما استثنا بودند. من می خواستم برای رئال بازی کنم؟ بله. من جاه طلب هستم و می خواستم خیلی زود به یک تیم بزرگ ملحق شوم رئال مادرید یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است و چه کسی از بازی در این تیم امتناع می کند من می توانستم اکنون بازیکن رئال مادرید باشم اما در نهایت شانس پیوستن به این باشگاه از بین رفت. دو سال بعدها، بهترین اتفاقی که برای من افتاد، انتقال به بارسا بود. “من عاشق اینیستا بودم و خوشحالم که اکنون برای بارسا بازی می کنم.”

پدری درباره شانس قهرمانی در جام جهانی گفت:“من آرژانتین، برزیل و فرانسه را شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی می بینم. به خصوص آرژانتین با لیونل مسی که هنوز بهترین بازیکن جهان است در بهترین حالت خود قرار دارد. ما همچنین در تلاش هستیم تا در مراحل بالای کات صعود کنیم. سپس ببینیم چه خواهد شد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پادری، ستاره خلاق اسپانیایی در تابستان 2020 لاس پالماس را ترک خواهد کرد. بارسلونا و اکنون در 19 سالگی به یکی از عناصر ارزشمند این تیم تبدیل شده است. پدری سال گذشته برنده جایزه کوپا 2021 شد و عنوان بهترین بازیکن جوان جهان را نیز از آن خود کرد. این ستاره جوان در یکی از مصاحبه های خود فاش کرد که چند سال پیش برای تست دادن به کمپ رفته است رئال مادرید اما مورد توجه این باشگاه قرار نگرفت و سرنوشت راه دیگری را برای او انتخاب کرد.

پدر گونزالس بار دیگر تایید کرد که او دوست دارد برای رئال بازی کند اما رد شدن در آزمون این باشگاه همه چیز را رد کرد.

پدری: اکنون می توانم بازیکن رئال مادرید باشم