پدر ستاره چلسی دچار مشکل جدیدی شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توماس توخل اولین فصل کامل خود را روی نیمکت چلسی خوب آغاز کرد و توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.
اما کم کم شرایط برای آنها تغییر کرد و حواشی ایجاد شده پیرامون این تیم و البته درگیری بازیکنان با کادر فنی و در راس این مربی آلمانی، چلسی را کمی به حاشیه کشاند.
روملو لوکاکو که فصل گذشته با اینتر قهرمان لیگ کاپ ایتالیا شد، پس از اختلاف با مدیران باشگاه تصمیم گرفت به چلسی بازگردد و قراردادی بزرگ امضا کرد.
انتظار می رفت مهاجم بلژیکی درخشش خود در لیگ برتر را تکرار کند اما این اتفاق نیفتاد و ناکامی او در باز کردن دروازه های حریف برای چند هفته باعث انتقادات و اعتراضاتی شد که در نهایت باعث شد این بازیکن روی نیمکت بنشیند.
لوکاکو همچنین در مصاحبه ای اعلام کرد سیستم استفاده شده توسط توخل با توانایی های او سازگار نیست و به همین دلیل نتوانست در استمفوردبریج موفق شود و دوست دارد به اینتر بازگردد. این اظهارات مورد استقبال چلسی قرار نگرفت و باعث شد تا مدیران چلسی این بازیکن را از مصاحبه با رسانه های ایتالیایی محروم کنند.

دعوای عجیب توماس توخل سرمربی چلسی با بازیکنان این تیم ادامه دارد.

این پایان فصل برای چلسی نبود و قرار گرفتن رومن آبراموویچ در لیست تحریم‌شده‌های دولت بریتانیا به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین، کار را برای او بسیار سخت کرد.
پدر کریستین پولیسیچ در جدیدترین حاشیه خارج از زمین برای چلسی و سرمربی آلمانی چند روز پیش در صفحه توئیتر خود نوشت: “غم انگیز این است که او باشگاه، هم تیمی هایش و لندن را دوست دارد… او جانش را به او داد. بازیکن حرفه ای شو “پسرم عمری کم و طولانی دارد… شش ماه مهم در پیش است.”
او به دلیل انتشار این توییت در نیم فصل مورد انتقاد شدید قرار گرفت و باعث شد پدر پولیسیچ خیلی سریع توئیت خود را حذف کند، اما رسانه ها حدس می زدند که این بازیکن در پایان فصل می تواند این توئیت را ترک کند، زیرا او به وضوح مطرح نیست. که در حال حاضر در این تیم حضور دارد و نیمکتش راضی نیست.

توماس توخل پاسخ داد: “برای من مهم نیست که پدر بازیکن من را دوست دارد یا نه.” طبیعی است که یک بازیکن از این وضعیت ناراحت باشد. ما دلایل خود را برای انتخاب ترکیب اصلی داریم.»
با این حال سرمربی چلسی با تاکید بر اینکه مشکلی با این بازیکن ندارد، گفت: “شما هرگز چهره خوشحال بازیکنانی که انتخاب نشده اند را نخواهید دید. مشکلی بین من و کریستین وجود ندارد. او در برخی بازی ها تاثیر بسزایی داشت. من اصلاً توییت های پدرش را نمی دانستم “واکنش کریستین با پدرش متفاوت بود و او در چند هفته اخیر بسیار قوی و مثبت بوده است.”
به نظر می رسد توخل در پایان فصل جاری بیش از هر کسی خوشحال است و امیدوار است بتواند وضعیت مالک جدید باشگاه را در هفته های منتهی به تمرینات پیش فصل تا حد زیادی بهبود بخشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823445 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:09 |
19,300 امتیاز خبر|

1نظرات

هیچ کس از نشستن در رزرو خوشحال نیست