پدر هدف لیورپول از او می‌خواهد که به عنوان سرمربی با علاقه نقل و انتقالات به قرمزها بپیوندد

این می آید حسن نیت ارائه می دهد فوتبال اینسایدر با انتشار گزارشی مبنی بر اینکه پدر این مرد انگلیسی همچنان مشتاق لیورپول به عنوان مقصدی ایده آل برای پسر فوق ستاره اش است.

آینده جود بلینگهام با وجود علاقه شدید بازیکنانی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید نامعلوم است – که گفته می شود این زوج سر بازیکن را برگردانده اند.


با این حال، با عذرخواهی از عملکرد فعلی ما در لیگ برتر در این فصل، نمی‌توان با این واقعیت مخالفت کرد که لیورپول همچنان یک پروژه بسیار هیجان‌انگیز برای هر هدف احتمالی نقل و انتقالاتی است – مهم‌تر از همه به دلیل مدیریت یورگن کلوپ.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار اکنون به “مزیت” لیورپول در تعقیب جود بلینگهام می پردازد

باید تاکید کرد که در حال حاضر، هافبک هنوز باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد و آن بحث انتقادی را با باشگاه فعلی خود در مورد آینده خود پس از فصل 2022/23 داشته باشد.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

ما احمقانه خواهیم بود که تهدیدی را که قهرمانان فعلی لیگ برتر یا دارندگان لیگ قهرمانان در رقابت برای بلینگهام ارائه می‌کنند، نادیده بگیریم، حتی اگر از ترجیحات خانوادگی برخوردار باشیم.

https://www.empireofthekop.com/2022/12/31/liverpool-target-father-wants-transfer/ منبع:

البته باید دید که آیا این بازیکن آلمانی در تصمیم گیری ملی پوش انگلیسی تعیین کننده است یا خیر، البته باید تصور کرد که فرصت همکاری با یکی از بهترین مدیران فوتبال جهان می تواند بیش از وسوسه انگیز باشد.