پدیده لیگ در انتظار بهترین رویداد زندگی!


سرویس خبر شماره: 2007914
20 مارس 1402 در 05:57
163 امتیاز خبر

0نقطه نظر

علیرضا جعفرپور در دیدار با آلومینیوم دو توپ ربایی بزرگ انجام داد و 3 امتیاز شمس آذر را در آستانه امنیت قرار داد.

پدیده لیگ در انتظار بهترین رویداد زندگی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جعفرپور دروازه بان جوان شمس آذر قزوین به بازیکنان این تیم اجازه بازگشت و بازگشت به دیدار مقابل آلومینیوم را نداد و با دو واکنش فوق العاده در دقایق پایانی این تیم را نگذاشت. نمی شد فاصله را به حداقل رساند و بازی برای آنها سخت بود. البته او در ثانیه آخر دروازه خود را از روی نقطه پنالتی باز شده دید اما این گل تاثیری در روند مسابقه و نتیجه نداشت.

شمس آذر دروازه بان مستعد قزوینی در تمامی دیدارهای این تیم به جز دیدار هفته اول که کروش ملکی درون دروازه بود به میدان رفت و در 18 بازی 6 کلین شیت به ثبت رساند. او به اندازه خودش کلین شیت دارد و اگر در یک مسابقه گل زده باشد، توپ های زیادی را هم مهار کرده است.

به نظر می رسد با توجه به آمادگی ای که در رقابت های گذشته از خود نشان داده است باید در پایان سال برای یکی از بهترین اتفاقات دوران ورزشی خود آماده شود و در سال 1403 و با انگیزه بیشتر و تجربه کافی فصل جدیدی فوتبال را تجربه کند. با هدف قرار گرفتن شمس آذر در قزوین.

جعفرپور در طول فصل با بدنی آماده و واکنش‌های خوب، علاوه بر تکنیک دروازه‌بانی، واکنش‌های فوق‌العاده‌ای را نیز ثبت کرد تا رفلکس‌های بدنی خود را نشان دهد و نشان دهد که با تجربه بیشتر می‌تواند یکی از برجسته‌ترین و آینده‌دارترین دروازه‌بان‌ها باشد. .

جعفرپور با روندی که در تیم شمس آذر قزوین دنبال کرد دروازه بان اصلی این تیم شد و اجازه حضور دیگر دروازه بانان شمس آذر را نداد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دروازه بان های لیگ برتر نامی برای خود دست و پا کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی