پدیده نوجوانان آرسنال یک شبه تبدیل به یک ستاره شد


این پدیده نوجوان که قبلا ناشناخته بود، اکنون با موجی از توجه و بدنامی باورنکردنی مواجه شده است که نمونه ای از آن را می توان در شبکه های اجتماعی مشاهده کرد.
انوانری قبل از بازی برنتفورد در صفحه رسمی اینستاگرام خود 7851 فالوور داشت، اما این تعداد طی دو روز پس از اولین حضور او در ترکیب اصلی آرسنال به 143000 افزایش یافت که نشان از پیشرفت قابل توجهی دارد.
خیلی ها انتظار دارند که آرتتا از این به بعد حداقل از بازیکن تیمش برای هر بازی استفاده کند، اما بازگشت به مصدومیت می تواند او را دوباره به تیم جوانان برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتان انوانری ستاره نوجوان آرسنال رکورد جالبی در شبکه های اجتماعی به ثبت رسانده است.

پدیده نوجوانان آرسنال یک شبه تبدیل به یک ستاره شد


سرویس خبر شماره: 1844722
30 شهریور 1401 ساعت 11:51 |
3.7 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میکل آرتتا تصمیم گرفت در بازی این هفته مقابل برنتفورد که با نتیجه 0-3 آنها به پایان رسید از یکی از جوانان خود استفاده کند.
انوانری که در آن بازی به دلیل مصدومیت های متعدد نیمکت نشین آرسنال بود، در دقایق پایانی وارد زمین شد تا با 15 سالگی به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.
این بازیکن که در آکادمی آرسنال بزرگ شده است، به تیم اصلی زیر 16 سال رفت و پس از بازی آرتتا از عملکرد او در تمرینات و همچنین ترکیب تیم های جوانان باشگاه تمجید کرد تا نشان دهد که این نام احتمالاً خواهد بود. از این به بعد محبوب تر ما بازیکن را خواهیم شنید.