پرافتخارترین بازیکن بارسلونا به این باشگاه حمله می کند/ برای بردن جام احترامی قائل نیستند!

پس از 6 ماه حضور در بارسلونا، آلوز دوباره بازیکن آزاد شد و او بسیار مشتاق بازگشت به یک باشگاه مهم و ادامه فوتبال است. او همچنین امیدوار است به جام جهانی 2022 دعوت شود. مدافع راست برزیلی سابق بارسلونا که به دلیل کسب جام های بالایش به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می شود، فصل گذشته برای بلوگرانا بازی کرد. آخرین بار اما در پایان این تیم را ترک کرد. فصل او در مصاحبه ای به شبهات جدایی اش پاسخ داد.

وی ادامه داد: به عنوان یک هوادار بارسا، دوست دارم این باشگاه متفاوت از آنچه اکنون انجام می دهد انجام دهد. در مورد من صحبت نمی کنم زیرا شرایط من یک سناریوی متفاوت بود. من همیشه از ژاوی و رئیس باشگاه سپاسگزار خواهم بود. برای بازگرداندن من.”

آلوز گفت: “از زمانی که وارد شدم، کاملاً روشن کردم که دیگر یک پسر 20 ساله نیستم و می خواهم کارها رو در رو و بدون پنهان کردن چیزی انجام شود.” اما این باشگاه در سال های اخیر تغییر کرده است. بارسلونا به افرادی که تاریخ باشگاه را رقم زده اند اهمیتی نمی دهد.

آلوس بین سال‌های 2008 تا 2016 در بارسا حضور داشت و به این تیم کمک کرد تا 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی