پرتاب نیزه، تمرین جدید بلوز! (تصویر)

با وجود مشکلات مالی این تیم، بازیکنان استقلال بعد از تمرین برای بازی با ذوب آهن در شرایط روحی و جسمی خوبی به سر می برند.

پرتاب نیزه، تمرین جدید بلوز!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهایی که باشگاه به بهانه سال جدید نتوانست دستمزد بازیکنان را پرداخت کند، تمرینات را با شرایط روحی و روانی خوبی دنبال می کند تا برای دیدار با ذوب آهن آماده شود. چون هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی در کورس چمپیونشیپ حضور دارند و حتی یک جلسه تمرینی بسته به بهانه مسائل مالی می تواند آنها را از آن دوره ها دور کند.


سرویس خبر شماره: 1897845
آوریل 08, 1402 در 11:07
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در این روزها بازیکنان استقلال سعی می کنند با خنده و شوخی تمرینات را پشت سر بگذارند و البته به خوبی می دانند که این وضعیت ثبات ندارد و باشگاه مجدانه در تلاش است تا بر مشکلات مالی غلبه کند. یکی از شوخی ها در تمرینات استقلال پرتاب نیزه است. بازیکنان گهگاه نیزه‌ها را از زمین برمی‌دارند و بین تمرین‌ها آنها را به سمت هدف پرتاب می‌کنند و این ممکن است دلیل بهبود هدف‌گیری استقلالی‌ها در بازگشت باشد. استقلال در دور اول مانند دور دوم تهاجمی بازی کرد اما در 15 بازی 15 گل به ثمر رساند و میانگین گل این تیم یک گل در هر بازی بود. آبی ها در دور دوم در 8 بازی 18 گل به ثمر رساندند و میانگین گل های این تیم 2.25 در هر بازی است. در این بین ریکاردو ساپینتو در تلاش است تا با حفظ روحیه جنگندگی بازیکنان استقلال را به ماموریتی که در ابتدای فصل برای آنها گذاشته بود، برساند. به گزارش ساپینتو و القای آن به بازیکنان استقلال، کنار گذاشتن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی به بهانه مشکلات مالی و کم توجهی باشگاه ها به این موضوع راه خوبی برای برخورد با باشگاه نیست. ، و انتخاب این مسیر روی تیم و بازیکنان تاثیر می گذارد.

1836232



مجله اخبار فوتبال داخلی