پرتغال زودتر از بقیه اروپا برای یورو شروع کرد


سرویس خبر شماره: 2025196
10 ژوئن 1403 در 5:58 ب.ظ.
955

7نقطه نظر

بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال تمرینات خود را زودتر از موعد مقرر آغاز کردند.

پرتغال زودتر از بقیه اروپا برای یورو شروع کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه قرار است تمرینات تیم ملی پرتغال برای حضور در یورو 2024 از یکشنبه هفته آینده (2 خرداد) آغاز شود، اما برخی از بازیکنان تمرینات خود را در کمپ تیم ملی در اویرس آغاز کرده اند.

7 نفر از بازیکنانی که روبرتو مارتینز به تیم ملی پرتغال دعوت کرد با کمک 9 بازیکن زیر 21 سال تمرینات سبک خود را آغاز کردند.

خوزه سا، نلسون سمدو، آنتونیو سیلوا، ژوائو پالینیا، ژوائو نئوس، پدرو نتو و دیوگو جوتا از جمله بازیکنانی که از تعطیلات بازگشتند و از روز سه شنبه در تمرینات پرتغال شرکت کردند می‌توان به آنها اشاره کرد.

2028271

ساموئل سوارز، رناتو ویگا، ادواردو کوارشما، رودریگو گومز، ژوائو مارکز، پائولو برناردو، پدرو سانتوس، فابیو سیلوا و هنریکه آرائوخو، اسامی بازیکنان 21 ساله‌ای که به این تیم‌ها پیوستند، هستند.

تیم ملی پرتغال پیش از حضور در رقابت های یورو سه دیدار تدارکاتی برگزار می کند. اولین بازی آنها در 4 ژوئن برابر فنلاند خواهد بود، پرتغال در 8 ژوئن به مصاف کرواسی می رود و در 11 ژوئن به مصاف ایرلند می رود. هر سه بازی به میزبانی پرتغال برگزار می شود.

سپس شاگردان روبرتو مارتینز در مرحله گروهی یورو به ترتیب به مصاف جمهوری چک، ترکیه و گرجستان می روند. اولین بازی ترکیه در 18 ژوئن برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی