پرتغال 3-2 اسلواکی: رهبر شکست نخواهد خورد!


سرویس خبر شماره: 1972417
اکتبر 22, 1402 در 00:29
284 امتیاز خبر

1نقطه نظر

پرتغال در مقدماتی یورو 2024 با نتیجه 3 بر 2 اسلواکی را شکست داد تا همچنان در صدر گروه J باقی بماند.

پرتغال 3-2 اسلواکی: رهبر شکست نخواهد خورد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی فوتبال پرتغال و اسلواکی امشب در گروه J مرحله مقدماتی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در این دیدار پرتغال از ابتدا بهترین تیم میدان بود و در نیمه اول به طور کامل نشان داد. خودش به حریفش

1939616

این دیدار با پاس های منظم پرتغالی ها دنبال شد که برونو فرناندز در صحنه ای نزدیک محوطه جریمه شرایط گل را برای گونکالو راموس فراهم کرد و او در دقیقه 18 تیمش را با ضربه سر زد.

راموس تنها گلزن نیمه اول نبود و کریستیانو رونالدو این فرصت را داشت که در دویستمین بازی بین المللی خود به شیوه ای آشنا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

1939619

او در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی صد و بیست و چهارمین گل خود را برای پرتغال به ثمر رساند که ضربه او از زمین به دروازه اسلواکی وارد دروازه بان شیرجه شد.

پرتغال در دقیقه باقی مانده نیمه اول برتری مقابل حریف را حفظ کرد و موفق شد بدون گلزنی به رختکن برگردد اما در نیمه دوم اسلواکی یکی از گل ها را جبران کرد.

1939617

پرتغال در نیمه دوم با احتیاط بیشتری عمل کرد و به اندازه نیمه اول تلاشی برای گلزنی نکرد که این فرصت را به اسلواکی داد که توسط داوید هنچو در دقیقه 69 گلزنی کرد. ضربه او به سمت دروازه با برخورد به بازیکن پرتغالی تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.

1939615

کریستیانو نمی خواست این شب را با گل به پایان برساند و در دقیقه 72 در میان انگیزه فزاینده حریف برای تضمین تساوی، گل سوم پرتغال را به ثمر رساند. فرناندز یک پاس گل دیگر ارسال کرد و این بار رونالدو را در محوطه جریمه ارسال کرد.

1939620

پرتغال امیدوار بود که این فاصله را حفظ کند زیرا فشار اسلواکی برای پیشی گرفتن از نتیجه افزایش یافت. در دقیقه 80 استانیسلاو لوبوتکا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازگشت پرتغال را بیشتر تهدید کرد. او با یک شوت از راه دور دروازه پرتغال را باز کرد و تیمش را به بازگشت امیدوار کرد.

این تقابل که در دقایق پایانی هیجان انگیزتر از هر لحظه دیگر از مسابقه بود، در نهایت با برتری 3-2 یاران کریستیانو به پایان رسید.

پرتغال پس از کسب هفتمین پیروزی خود در مقدماتی یورو اکنون با 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اسلواکی نیز با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی