پرداخت های متغیر و استقلال!

نکته عجیب استقلال در کنار مسائل مالی، پرداخت های متغیر به بازیکنان است! مبلغ قرارداد بازیکنان یک تیم چه در ایران و چه در سایر کشورها متفاوت است، اما رویه رایج رعایت عدالت و برابری در درصد پرداختی به بازیکنان است. مدیرعامل باشگاه استقلال در اولین جلسه با بازیکنان خاطرنشان کرد: فکر می کردم همه بازیکنان یک درصد از باشگاه دریافت می کنند اما آنچه دیدم متوجه شدم برخی بازیکنان 30 درصد دریافت کردند، برخی کمتر دریافت کردند. بیش از 10 درصد و برخی از بازیکنان هم پولی دریافت نکردند! همین مشکل به تنهایی برای شکستن یک تیم و ایجاد دودستگی در تیم کافی است. بازیکنان فوتبال مانند حلقه های یک زنجیر هستند و یک حلقه را نمی توان حذف کرد. مهاجم گل می زند اما اگر پاس دروازه بان به مدافع نباشد توپ به مهاجم می رسد؟

علی فتح الله زاده با وجود مشکلات مالی برای حل همین مشکل در استقلال گام بلندی برداشته است زیرا در این صورت اگر مشکل مالی در تیم پیش بیاید برای همه خواهد بود نه فقط برای گروهی از بازیکنان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تمرینات تیم استقلال در 48 ساعت گذشته برگزار نشده است! آن هم زمانی که شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از بازی با نساجی به مدت دو هفته به تعطیلات رفتند.

پرداخت های متغیر و استقلال!


سرویس خبر شماره: 1854401
29 نوامبر 1401 ساعت 09:30
3.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته با حضور علی فتح الله زاده در زمین فوتبال مجموعه الخبال و صحبت هایی که با بازیکنان استقلال انجام داد، گمان می رفت بازیکنان این تیم به تمرینات بازگردند اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا اینکه استقلالی ها ضربه بزنند. البته بازیکنان استقلال و در نهایت ریکاردو ساپینتو موافقت کردند که برای رفع مشکلات مالی به باشگاه فرصت بدهند، اما با توجه به بحث و گفتگوهای طولانی مدت، بازیکنان تصمیم گرفتند به دلیل عدم تمرکز تمرین نکنند و از مصدومیت احتمالی جلوگیری کنند. به نظر می رسد امروز دوباره شاهد آغاز تمرینات بازیکنان استقلال باشیم. به خصوص اینکه مدیرعامل استقلال در تصمیمی منصفانه در این مورد به بازیکنان تیمش حق داد و در مصاحبه با رسانه ها از آنها دفاع کرد و مهمتر از همه قبل از دربی به آنها قول دستمزد همه بازیکنان را داد. به 40 درصد برسد.