پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد حتی بازی نمی کنند!

منچستریونایتد میلیون ها پوند برای بازیکنانی که زمان بازی بسیار کمی در این فصل داشته اند هدر داده است. شیاطین سرخ بدترین شروع یک فصل را در 61 سال گذشته داشته اند، اما پس از پیروزی در دو بازی اخیر خود، در رده ششم لیگ برتر قرار دارند. تیم اریک تنهاچ با یک بحران مصدومیت مواجه شده است، به طوری که شش بازیکن از پردرآمدترین بازیکنان این تیم تاکنون در این فصل بسیار کم بازی کرده اند. در واقع، آنها در مجموع 29 بازی را شروع کردند، اگرچه تنهاچ تا حدی مسئول این آمار است.

او جیدون سانچو را پس از یک نزاع پس از شکست مقابل آرسنال در ماه سپتامبر از تیمش کنار گذاشت. در حالی که میسون مانت قرارداد تابستانی آنها را امضا کرد، پس از ناکامی در تاثیرگذاری در اولین بازی خود برای باشگاه، برای ورود به ترکیب اصلی نیز تلاش کرد. این دو به همراه آنتونی مارسیال که در این فصل تنها دو بازی را شروع کرده است، هفته ای 250 هزار پوند درآمد دارند. این سه در مجموع 29 میلیون پوند در سال درآمد دارند و بین آنها هیچ گلی، پاس گل و تنها 6 بازی در تیم اصلی در لیگ برتر ندارند.

در همین حال، دو بازیکن پردرآمد یونایتد، کازمیرو و رافائل واران، به شدت با جدایی از این باشگاه مرتبط هستند. هر دو بازیکن در این فصل مصدوم شده اند و گفته می شود باشگاه های عربستانی به دنبال آنها هستند. اگر هر دو نفر باشگاه را ترک کنند، شیاطین سرخ 36 میلیون پوند در دستمزد پس انداز خواهند کرد که می توانند برای مدافعان مرکزی جدید مانند ژان کلر تودیبو یا ادموند تاپسوبا خرج کنند.

فقط مارکوس راشفورد که هفته ای 325000 پوند دستمزد می گیرد، به طور منظم بازی می کند و حتی او نیز با مشکل مواجه است. ستاره انگلیسی در این فصل تنها یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است و پایان ضعیف او باعث شده تا یونایتد یکی از بدترین نرخ های تبدیل ضربات پنالتی در لیگ را داشته باشد.

بیشتر بدانید:

پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد حتی بازی نمی کنند!

سرویس اخبار فوتبال خارجی