پردرآمدترین دستیار مربی در فوتبال کالج چه کسانی هستند؟

در فوتبال دانشگاهی، نقش کمک مربیان بسیار مهم است، که اغلب تحت الشعاع تیترها قرار می‌گیرد و در عین حال برای موفقیت یک تیم بسیار مهم است. همانطور که ما را مورد توجه قرار می دهیم 10 دستیار مربی برتر در فوتبال کالجاز جمله هماهنگ کننده های تهاجمی (OC) و هماهنگ کننده های دفاعی (DC)، ما فقط در مورد تاکتیک ها و بازی ها صحبت نمی کنیم. این افراد معماران برخی از قدرتمندترین تیم‌های کالج در کشور هستند که با حقوقی مطابق با سهم قابل توجه آنها پاداش می‌گیرند.

اکنون، بیایید پرده جدول امتیازات مالی را که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، کنار بزنیم. اینها بازیکنان فوتبال کالج و مغز متفکران تدافعی هستند که حساب های بانکی آنها به اندازه عملکرد ورزشکارانی که آنها در زمین مربیگری می کنند چشمگیر است.

10 کمک مربی برتر فوتبال کالج با بالاترین درآمد

پرش به:

  • 10. اندی لودویگ، یوتا یوتس – 1.85 میلیون دلار
  • T5. کوین استیل، آلاباما کریمسون تاید – 1.9 میلیون دلار
  • T5. تامی ریس، آلاباما کریمسون تاید – 1.9 میلیون دلار
  • T5. پیت گلدینگ، شورشیان می سی سی پی – 1.9 میلیون دلار
  • T5. خانه مت، ببرهای LSU – 1.9 میلیون دلار
  • T5. جف لبی، Oklahoma Sooners – 1.9 میلیون دلار
  • 4. گلن شومان، جورجیا بولداگ – 1.902 میلیون دلار
  • 3. جیم نولز، باکیز ایالت اوهایو – 1.96 میلیون دلار
  • 2. رایان گراب، واشنگتن هاسکی – 2 میلیون دلار
  • 1. گرت رایلی، Clemson Tigers – 2.05 میلیون دلار

10. اندی لودویگ، OC، یوتا – 1.85 میلیون دلار

اندی لودویگ 2

اندی لودویگ، هماهنگ کننده تهاجمی یوتا، ما را در رتبه دهم فهرست پردرآمدترین کمک مربیان شروع می کند. لودویگ در سال 2019 پس از کسب میانگین 28 امتیاز در هر بازی به یوتس پیوست. در پایان فصل 2022، یوتا به طور میانگین بیش از 38 امتیاز در هر بازی کسب می کرد که 10 امتیاز در هر بازی نسبت به دوره چهار ساله لودویگ به عنوان OC افزایش داشت.

دوران تصدی او توسط مسابقات قهرمانی پیک-12 یوتا در سال های 2021 و 2022 برجسته شده است. در بازی قهرمانی 2022، یوتس در پیروزی مقابل USC 47 امتیاز کسب کرد.

یوتا امسال با مصدومیت در خط حمله دست و پنجه نرم کرد، اما لودویگ هنوز هم کار تحسین برانگیزی انجام داده و تیم را به رکورد 7-4 تا کنون در سال 2023 رسانده است.

T5. کوین استیل، دی سی، آلاباما – 1.9 میلیون دلار

کوین استیل

کوین استیل، هماهنگ کننده دفاعی آلاباما، آغازگر ما با مجموعه ای از مربیان است که همگی در سال 2023 حدود 1.9 میلیون دلار درآمد خواهند داشت. این دومین حضور استیل با کریمسون تاید است که در ابتدای این فصل دوباره به تیم ملحق شد.

استیل با برنامه های بزرگ فوتبال کالج غریبه نیست، زیرا در سال 2007 در آلاباما و همچنین در Auburn و LSU حضور داشته است. او همچنین در NFL مربیگری کرد، جایی که در یک تمرین مورد حمله معروف مدافع خط کارولینا پانترز، کوین گرین قرار گرفت.

در طول 12 هفته از فصل 2023، خط دفاعی استیل در رده چهاردهم کشور قرار دارد و فقط 17.4 امتیاز در هر بازی کسب می کند، و آلاباما همچنان در جستجوی پلی آف فوتبال کالج است.

T5. تامی ریس، OC، آلاباما – 1.9 میلیون دلار

تامی ریس 2

هماهنگ کننده تهاجمی جدید آلاباما در سال 2023 نیز در لیست قرار می گیرد، زیرا تامی ریس به تازگی شروع به پیدا کردن پای خود با حمله Crimson Tide کرده است.

هنگامی که ریس در ابتدا پس از انتقال از نوتردام، کنسرت OC را دریافت کرد، سوالات و نگرانی های زیادی از طرف طرفداران آلاباما وجود داشت. با این حال، پس از یک شروع دشوار، به نظر می رسد که جزر و مد QB خود را در Jalen Milroe پیدا کرده است و تخلف ریس شروع به شلیک کرده است. اکنون آلاباما با میانگین 36.5 امتیاز در هر بازی، در رده شانزدهم تهاجمی کشور قرار دارد.

به نظر می رسد که جایگزین آلاباما برای بیل اوبراین به خوبی در حال جابجایی است و جزر و مد در CFP در حال اجرا است.

ریس یکی از نامزدهای نهایی جایزه برویلز 2023 است که به بهترین دستیار مربی در فوتبال کالج اعطا می شود.

T5. پیت گلدینگ، دی سی، اول میس – 1.9 میلیون دلار

پت گلدینگ 2

پیت گلدینگ یکی از دلایل مهمی بود که دفاع آلاباما در سال‌های اخیر چنین نیروی قدرتمندی بود. گلدینگ در طول دوران تصدی خود در آلاباما، بین سال‌های 2018 تا 2022، سه قهرمانی SEC و یک قهرمانی ملی را به دست آورد.

با این حال، در سال 2023، گلدینگ به Ole Miss رفت. در سال 2022، Ole Miss تقریباً 26 امتیاز در هر بازی از دست می داد. از زمان ورود گلدینگ، خط دفاعی اکنون فقط 22 امتیاز در هر بازی کسب می کند.

هنوز کار برای گلدینگ در حال انجام است، اما او شروع خوبی دارد. با رویکرد پیشگیرانه او در دفاع و تمرکز بر جابجایی های اجباری، همراه با سابقه قوی در جذب و توسعه بازیکنان، یک حس امید دوباره در میان وفاداران اوله میس وجود دارد. آشنایی گلدینگ با چشم انداز SEC ممکن است فقط کاتالیزور تغییری باشد که شورشیان به دنبال آن بودند.

T5. Matt House، DC، LSU – 1.9 میلیون دلار

خانه مات

مت هاوس، هماهنگ کننده دفاعی در LSU، اکنون در دومین فصل خود با این برنامه است. پس از اینکه تیم در سال 2021 در دفاع از خود دست و پنجه نرم کرد، در سال 2022 نشانه‌هایی از پیشرفت در تیم هاوس نشان داد.

متأسفانه برای هاوس، ممکن است یک گام به جلو، دو گام به عقب، در حالی که دفاع امسال درگیر مبارزه است. Tigers خارج از 100 یارد برتر در هر تلاش عجله و یارد مجاز به ازای هر پاس در بازی های FBS در مقابل FBS قرار دارند. این به سختی برای تیمی که به دنبال رقابت در صدر SEC است ایده آل به نظر می رسد.

با دفاعی با استعداد و دستمزد زیاد، همه نگاه ها به هاوس دوخته خواهد شد تا ببینند آیا او می تواند ثروت ببرها را در دی.

T5. جف لببی، اوکلاهاما – 1.9 میلیون دلار

جف لببی 2

جف لبی، هماهنگ کننده تهاجمی اوکلاهاما، باشگاه 1.9 میلیون دلاری را در فهرست پردرآمدترین هماهنگ کننده ها تکمیل می کند. لببی این نقش را در Sooners در سال 2022 بر عهده گرفت.

در طول فصل افتتاحیه خود با Sooners، استراتژی تهاجمی لبی به طور متوسط ​​474 یارد در هر بازی به دست آورد و آنها را در بین 25 تیم برتر در گلزنی قرار داد. او در سال 2023 یک بار دیگر خط حمله را بهبود بخشیده است و اوکلاهاما به طور میانگین بیش از 40 امتیاز در هر بازی کسب می کند و در رتبه چهارم امتیازات در این کشور قرار دارد.

دوران تصدی او اما بدون عوارض نبوده است. لبی در طول دوران حضورش در بیلور، به دلیل عدم پاسخگویی به گزارش‌های مربوط به رفتار نادرست یک بازیکن، با انتقاداتی مواجه شد.

علاوه بر این، دفاع ثابت او از آرت بریلز، پدرشوهرش، پس از خروج بریلز از بیلور، توجه را به خود جلب کرد. با این وجود، Sooners این وقایع را گذشته می دانند و به رهبری لبی برای آینده متعهد هستند.

قبل از پیوستن به Sooners، تخصص لبی در زمان او در Ole Miss مشهود بود، که او در سال 2019 پس از یک دوره پربار در UCF به آن پیوست. در آنجا، به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی، او تیم را به یک فصل عادی بدون شکست، قهرمانی AAC و یک رتبه برتر ملی هدایت کرد. مک کنزی میلتون با هدایت او به مقام ششم جدول رده بندی Heisman Trophy رسید.

The Sooners امیدوارند که از لبی به همین ترتیب بیشتر شود.

4. گلن شومان، دی سی، جورجیا – 1.902 میلیون دلار

گلن شومان 2

از گروه پردرآمدترین کمک مربیان با 1.9 میلیون دلار جدا شده است UGA Bulldogs DC، Glenn Schumann. از زمان به عهده گرفتن نقش هماهنگ کننده دفاع مشترک در UGA در سال 2019، تأثیر شومان قابل توجه بوده است.

تحت سرپرستی او، دفاع جورجیا استانداردهایی را در فوتبال کالج تعیین کرده است که در مسابقات قهرمانی ملی پشت سر هم در سال‌های 2021 و 2022 به اوج خود رسید.

سابقه برجسته شومان در جورجیا همچنین شامل مسابقات قهرمانی در بخش شرقی SEC، حضور در شش کاسه سال نو و پیشنهادات پلی آف است.

موفقیت بسیاری از بازیکنان او مانند جالن کارتر و تراوون واکر در درفت NFL بیشتر بر تأثیر عمیق او به عنوان یک مربی تأکید می کند.

3. جیم نولز، دی سی، ایالت اوهایو – 1.957 میلیون دلار

جیم دانلز

جیم نولز پردرآمدترین هماهنگ کننده دفاعی در فهرست پردرآمدترین کمک مربیان فوتبال کالج ما است. ناولز در ژانویه 2022 به ایالت اوهایو پیوست.

از زمان استخدام، نولز سیستم دفاعی باکی ها را اصلاح کرده است. برای همه درگیر در سال 2022 کمی منحنی یادگیری وجود داشت، اما نسخه 2023 این دفاع فوق العاده بود.

دفاع ناولز در سال 2023 تنها 9.3 امتیاز در هر بازی از دست داده است که برای رتبه دوم آنها در کشور کافی است.

نولز که هنر خود را در دوک و ایالت اوکلاهاما تقویت کرده است، اکنون در جستجوی غنائم بزرگ است، زیرا باکیز او به یک قهرمانی ملی چشم دوخته است.

2. رایان گراب، OC، واشنگتن – 2 میلیون دلار

رایان گراب

رایان گراب، هماهنگ کننده تهاجمی واشنگتن هاسکی، سال ها را با سرمربی تیم کالن دبور گذرانده است. آنها راه خود را با هم از سیوکس فالز تا مدعیان پلی آف فوتبال کالج با واشنگتن طی کرده اند. گراب همچنین زیر نظر دی بوئر در ایالت میشیگان شرقی و فرزنو کار می کرد.

در فصل اول گراب به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی در سال 2022، هاسکی ها ملت را در حیاط های گذری رهبری کردند. امسال، آن‌ها دوباره همین کار را انجام می‌دهند، در حالی که برای دومین سال متوالی به دنبال این هستند که در رتبه ده برتر امتیازدهی قرار بگیرند.

گراب مایکل پنیکس جونیور را به یکی از مدعیان جایزه هاییسمن تبدیل کرده است و می تواند اعتبار زیادی را برای هاسکی های شکست ناپذیر در این فصل از آن خود کند.

اکنون تنها سؤال این است که گراب در نهایت چه زمانی از لانه فرار می کند و به تنهایی سرمربی می شود.

1. گرت رایلی، OC، کلمسون – 2.05 میلیون دلار

گرت رایلی 3

گرت رایلی به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی کلمسون برای شروع این فصل استخدام شد. و ببرها به او جایزه دادند و او را به پردرآمدترین دستیار مربی فوتبال دانشگاهی با دستمزد بیش از 2 میلیون دلار تبدیل کردند.

این سومین کار رایلی پس از SMU و TCU است. در سال 2022، رایلی برنده جایزه برویلز شد که به بهترین دستیار مربی در فوتبال کالج در حالی که در TCU بود اعطا می شود. او آن تیم TCU را به بازی کالج فوتبال پلی آف قهرمانی ملی برد، اما در نهایت کوتاه آمد.

او جهان را به عنوان Clemson OC روشن نکرده است، اما هنوز در اوایل کارش است. با توجه به انتظارات بالا در کلمسون، به احتمال زیاد طولی نخواهد کشید که رایلی شروع به ارائه اعداد بهتر در خط حمله کند.

در حالی که او می تواند از برادرش، سرمربی یو اس سی، لینکلن رایلی، برای مشاوره دعوت کند، اما ذهن تیز تند رایلی می تواند برای بازگرداندن کلمسون به روزهای شکوه خود کافی باشد.

تفسیر SportsLens

نیک رافول، رئیس اخبار SportsLens، می‌گوید: «در دنیای پرمخاطره فوتبال دانشگاهی، حرکات استراتژیک خارج از زمین به اندازه بازی‌های روی آن مهم هستند. این لیست از 10 دستیار مربی پردرآمد، به کسانی که بازی را از کنار زمین می‌سازند، روشن می‌کند.

این مربیان شایستگی خود را با هر یارد و امتیازی که به دست آورده اند ثابت کرده اند و شدت و اشتیاق بازی را با دستمزدهای عالی خود منعکس می کنند. همانطور که ما از این غول‌های مالی رونمایی می‌کنیم، قهرمانان گمنام فوتبال دانشگاهی را جشن می‌گیریم، که زیرکی آنها تضمین می‌کند که ورزشی که ما دوست داریم در هر سطحی پیشرفت کند.»

https://sportslens.com/news/top-10-highest-paid-assistant-coaches-in-college-football/ منبع: