پردرآمدترین فوتبالیست های جهان در سال 2022/مسی و رونالدو سقوط کردند/لیدر جدید و نام هایی که همه را شگفت زده می کند

لواندوفسکی 34 ساله در تابستان با انتقالی 42.5 میلیون پوندی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و درآمد خوبی هم دارد. این ستاره لهستانی در لالیگا 8.6 میلیون پوند دستمزد خالص دریافت می کند که پس از کسر مالیات به 165000 پوند در هفته تبدیل می شود. این مقدار در فصول بعدی به 215000 پوند در هفته و پس از آن به 265000 پوند در هفته خواهد رسید. پس از آن دوباره کاهش می یابد. بند فسخ قرارداد لوا 430 میلیون پوند است.

6- ارلینگ هالند (35 میلیون پوند)

نیمار ستاره برزیلی که با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست که همچنان رکورددار نقل و انتقالات فوتبال جهان است، با قرارداد جدیدی که تا سال 2027 اعتبار دارد، هفته ای 600 هزار پوند امضا کرده است. ستاره برزیلی این مدت را تمدید کرد. در ماه می گذشته قرارداد دارد و تا 37 سالگی در پی اس جی خواهد ماند. به نظر می رسد با این دستمزدهای خوب نیمار در تیم فرانسه بماند و دیگر به بارسلونا برنگردد.

3- کریستیانو رونالدو (90 میلیون پوند)

10 نفر اول این لیست و درآمد آنها توسط مجله “سان” فهرست و بررسی شد.

10- کوین دی بروین (26 میلیون پوند)

تابستان گذشته، ستاره مصری قرارداد جدیدی با دستمزد بالاتر امضا کرد تا با خود رفتار کند و هوادارانی که از عمر طولانی او هیجان زده بودند. این بازیکن 30 ساله قراردادی سه ساله امضا کرد که تقریباً دو برابر شد و دستمزدش را به 400 هزار پوند در هفته رساند. صلاح در سال های اخیر سهم زیادی در موفقیت لیورپول داشته است و دستمزد خود را به اندازه کافی در نظر نمی گرفت که در نهایت باعث واکنش باشگاه شد. او علاوه بر دستمزد خوب در آنفیلد، اسپانسرهای زیادی نیز دارد.

4- نیمار (78.5 میلیون پوند)

پس از کسر مالیات، ادن هازارد، ستاره بلژیکی سقوط کرده به رئال مادرید هفته ای 400 هزار پوند دریافت می کند. این بازیکن که در سال 2019 از چلسی به رئال پیوست، حدود 20 میلیون پوند به علاوه پاداش در تیم فعلی خود دریافت می کند. او به ندرت بازی می کند و همیشه یا مصدوم است یا مستعد مصدومیت! او در فصل جدید تنها 3 بازی انجام داد.

7- رابرت لواندوفسکی (31.5 میلیون پوند)

ستاره بلژیکی قراردادی 4 ساله با منچسترسیتی امضا کرده و هفته ای 375 هزار پوند دستمزد می گیرد. این بازیکن موافقت کرده است که تا سال 2025 با قهرمان فعلی لیگ برتر انگلیس بماند و دوران حضورش در اتحاد را به یک دهه برساند. او ۱۱ قرارداد تجاری از جمله نایک، واو هیدریت، کریدیت کارما و ترابدی امضا کرده است.

9- آندرس اینیستا (27 میلیون پوند)

فوربس تخمین زد که امباپه امسال 115 میلیون پوند درآمد خواهد داشت. اگرچه این مبلغ با مالیات و حق الوکاله کاهش خواهد یافت، اما در جدول پردرآمدترین بازیکنان فوتبال رکورددار خواهد بود.

هالند، 22 ساله، که مهارت های گلزنی خود را در لیگ برتر انگلیس نشان داد، به سرعت تعداد گل های خود را به بیش از 20 رساند. او با قراردادی 51 میلیون پوندی به منچسترسیتی پیوست و این قرارداد تا سال 2027 اعتبار دارد. او تقریباً یک میلیون پوند در هفته در این لیگ حقوق می گیرد. اتحاد، بدون احتساب پاداش سه گانه او. البته برخی گزارش ها میزان دقیق دستمزد او را 865 هزار پوند در هفته اعلام کردند. هالند همچنین 3.5 میلیون پوند از معاملات تاییدیه به دست می آورد.

5- محمد صلاح (48 میلیون پوند)

مسی که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی شده بود، در سال 2021 بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. قرارداد 94 میلیون پوندی مسی با پی اس جی خیلی زود فاش شد. او همچنین پاداش وفاداری 12.8 میلیون پوندی و سهمی از ارز دیجیتال دریافت خواهد کرد. مسی نیز مانند رونالدو اسپانسرهای بزرگ و معروفی دارد. قرار بود قرارداد او برای سومین سال تمدید شود اما همه چیز پس از جام جهانی به تعویق افتاد و بعید است که او تصمیم بگیرد به بارسلونا بازگردد.

1- کیلیان امباپه (115 میلیون پوند)

رونالدو می خواست در تابستان امسال قراردادی را امضا کند که با آن هفته ای 360 هزار پوند درآمد داشت و به تیم دیگری که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند، برود. با این حال، باشگاه منچستریونایتد نمی خواست فوق ستاره پرتغالی را از دست بدهد و حداقل در این فصل در اولدترافورد باقی خواهد ماند. رونالدو از طریق قراردادهای متعدد با اسپانسرهای معروف درآمد زیادی کسب می کند. او که برند خودش را دارد به لطف ۴۸۶ میلیون فالوورش در اینستاگرام هم درآمد خوبی کسب می کند.

2- لیونل مسی (108 میلیون پوند)

قرارداد 507 میلیون پوندی و جنجالی امباپه با پاری سن ژرمن برای 3 سال دیگر امضا شد. با این حال، ستاره 23 ساله فرانسوی از شرایط خود و قول هایی که داده شده و عملی نشده است راضی نیست. او قرارداد با رئال مادرید را رد کرد تا پول زیادی برای ماندن در پاریس به جیب بزند. با این حال، اعداد و ارقامی که در مورد امباپه مطرح می شود برای رد انتقال او به رئال مادرید کافی نیست. شاید تابستان آینده این قرارداد بزرگ به طور کامل لغو شود و امباپه به تیم دیگری برود.

پردرآمدترین فوتبالیست های جهان در سال 2022 / افت مسی و رونالدو / اسامی غیرمنتظره در برترین ها و برترین ها
پردرآمدترین فوتبالیست های جهان



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اینیستا با حضورش در ویسلکوبه همه را شگفت زده کرده است اما درآمد خوبی در این باشگاه ژاپنی دارد. اسطوره بارسلونا که پنجمین فصل ماجراجویی آسیایی خود را سپری می کند و کاپیتان فعلی بولز است، در حال حاضر حدود 27 میلیون پوند درآمد دارد. اینیستا با چندین علامت تجاری از جمله راکوتن، مالک ویسلکوب قرارداد امضا کرده است.

8- ادن آذر (28 میلیون پوند)

گزارش جدید مجله تجاری فوربس فهرست قبلی پردرآمدترین فوتبالیست های جهان را اندکی تغییر داده است، اما کیلیان امباپه ستاره 23 ساله فرانسوی پاری سن ژرمن همچنان در صدر این فهرست قرار دارد. فهرست .