پرده ای جدید در تاریخ امباپه – بازی نکردن رئال مادرید/کهکشانی ها؛ امباپه باید کتبا واقع گرایی خود را اعلام کند!

اگر امباپه واقعاً می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند، هفت ماه فرصت دارد تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد تا بتواند در ژانویه به عنوان بازیکن آزاد با سایر باشگاه‌ها صحبت کند، زیرا ادعا می‌شود که قراردادش تا سال 2025 کاملاً تضمین شده است.

با این حال، اول از همه باید مشخص کند که می خواهد در تابستان 2024 به جمع سرخپوشان بپیوندد. این مهاجم کاملاً از همه این موارد آگاه است. این بار رئال مادرید قرار نیست همه چیز را در مورد تصمیم نهایی قهرمان جهان در سال 2018 رها کند و ماه ها قبل از افتتاح پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 یک سند مکتوب می خواهد.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان پیش رو “هری کین” است و باشگاه این گزینه را بسیار محتمل می بیند. با این حال هنوز کارهای زیادی باید انجام شود، مانند مدیریت حضور دو مهاجم مرکزی، ورود آندریچ و حضور وینیسیوس و رودریگو. سپس به آمدن امباپه و احتمال حضور او در تابستان آینده اشاره می شود. رئال مادرید هرگز اجازه نخواهد داد که حادثه قبلی تکرار شود و امباپه به خوبی از این موضوع آگاه است. هدف از خرج نکردن حتی یک یورو برای خرید آن از پاری سن ژرمن همچنان پابرجاست.

امباپه فقط به عنوان بازیکن آزاد می آید

پاری سن ژرمن تلاش خواهد کرد تا قرارداد امباپه را یک سال دیگر تمدید کند و رئال مادرید قصد ندارد در این بازی گیر کند.

کیلیان امباپه اعلام کرد که حداقل تا پایان فصل 2023-2024 در پاری سن ژرمن خواهد ماند. اگرچه این مهاجم در والدباس در جلسه ای که این هفته توسط مسئولان رئال مادرید برگزار شد نام برده شد، اما او در لیست اهداف تابستان 2023 آنها قرار ندارد. .

برنامه رئال مادرید برای تابستان 2023