پرز: همه می دانند که بنزما باید توپ طلا را ببرد

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از نهایی شدن قهرمانی این تیم در لالیگا، از کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس تمجید کرد و گفت:بنزما برنده توپ طلا خواهد شد. او باید قبلا این جایزه را برده باشد. تمام دنیا آن را می دانند.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امروز موفق شد سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن بگیرد. پرافتخارترین تیم فوتبال اسپانیا و اروپا چهار هفته مانده به پایان بازی ها و پس از پیروزی امروز مقابل اسپانیول قهرمان لالیگا شد. با این حال، رئال مادرید چهارشنبه شب یک بازی حساس را پیش رو دارد. جایی که آنها در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی خواهند بود و برای رسیدن به پیروزی به بیش از یک گل نیاز دارند.


سرویس خبر شماره: 1822184 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 22:36 |
3,336 |

0نظرات

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید می گوید کریم بنزما برنده توپ طلای بعدی خواهد بود.

فلورنتینو پرز سپس در مورد کارلو آنچلوتی و بازگشت او به رئال مادرید در تابستان گذشته صحبت کرد“وقتی با کارلو آنچلوتی تماس گرفتم، او گفت که با عجله به اینجا می آید. او همیشه می گوید که تفاوت رئال مادرید با سایر تیم ها این است که بازیکنان ما مادریدیستا هستند.”

یکی از بزرگترین ابهامات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا مربوط به کیلیان امباپه است. ستاره فرانسوی تابستان گذشته نزدیک بود به سانتیاگو برنابئو برود، اما مخالفت پاری سن ژرمن مانع از اجرای او شد. حالا گفته می شود امباپه بالاخره تابستان آینده بازیکن رئال مادرید خواهد شد. پرز گفت: زمانی که بخواهیم تیم را برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم، در مورد کیلیان امباپه نیز صحبت خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی