پرسپولیس، مقابل هواداران بدون هوادار!


سرویس خبر شماره: 1985158
16 دسامبر 1402 در 6:31 ق.ظ.
3000 |

4نقطه نظر

با بحرانی که در تیم پرسپولیس به وجود آمده حالا بازیکنان و کادر فنی این تیم بیم آن را دارند که دیدار شنبه آینده این تیم با استقبال مواجه نشود.

پرسپولیس، مقابل هواداران بدون هوادار!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها پنج روز پس از بازی پرسپولیس مقابل الدیل و حذفی که حواشی و حواشی زیادی به همراه داشت، پرسپولیس باید در لیگ برتر به مصاف تیم هواداران برود. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که پس از اختلاف بالای جدول و تاخیر پرسپولیس روی بهترین تیم‌ها، این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و هواداران به شدت به این حذف واکنش نشان دادند.
پرسپولیس در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 4 تساوی و 2 شکست داشت و پس از دومین پیروزی آبان ماه در تهران مقابل استقلال تاجیکستان، پرسپولیس موفق به پیروزی نشد که در طول 4 سال عجیب است. سرمربیگری یحیی گل محمدی در این تیم برای اولین بار است که این اتفاق می افتد.

1963308

با توجه به این شرایط و بحران ایجاد شده در پرسپولیس، بعید است هواداران این تیم روز شنبه به ورزشگاه آزادی نروند و به نوعی تیم محبوب خود را تحریم کنند. البته این دیدار قبل از دربی برگزار می شود و برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند نباید تیم خود را تنها بگذارند و باید قبل از این دیدار بزرگ به ورزشگاه رفته و روحیه بازیکنان و کادر فنی را تقویت کنند.
بلیت فروشی این دیدار از شامگاه چهارشنبه آغاز شده و قیمت بلیت های این دیدار برابر است، اما برخلاف بازی مقابل الدیل، بلیت فروشی ضلع شمالی و طبقه دوم انجام نمی شود و در مجموع 25000 بلیط فروخته خواهد شد اما شاید با توجه به شرایط موجود، این دیدار را در کم تماشاترین بازی خانگی پرسپولیس در فصل جاری شاهد باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی