پرسپولیس این شهر و این هفته را دوست ندارد!


سرویس خبر شماره: 1840158
03 سپتامبر 1401 در 00:05
584 امتیاز خبر

1نقطه نظر

درست بعد از یک فصل دوباره مخالفت کنید.

پرسپولیس پارسال با یک هفته سه باخت مقابل آلومینیوم دچار رکود شد و حالا امیدوار است در بازی روز جمعه این اتفاق برای آنها رخ ندهد اما از طرفی شاگردان رحمتی پس از یک برد خارج از خانه خواهان اولین برد خود در اراک هستند. و مطمئناً مانند مبارزات قبلی انگیزه خاصی دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس فردا پنجشنبه به اراک می رود تا به مصاف شهری برود که موفق به پیروزی مقابل آلومینیوم نشد و دو شکست را متحمل شد و از طرفی شاگردان رحمتی پس از شکست مقابل صنعت نفت امیدوارند در خانه نمایش خوبی مقابل سرخ پوشان پایتخت به نمایش بگذارند. آبادان باشد

سرخپوشان پایتخت مانند فصل گذشته سومین بازی خود را مقابل آلومینیوم اراک برگزار می کنند.

پرسپولیس این شهر و این هفته را دوست ندارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها شاگردان سید مهدی رحمتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان پرسپولیس هستند و دو تیم مانند سال گذشته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. هفته سوم و این هفته در اراک برگزار می شود.

تیم فوتبال آلومینیوم پس از صعود به لیگ برتر در دو فصل گذشته که در اراک میزبان پرسپولیس بود، موفق شد دو برد در عرصه خود به دست آورد و به نتیجه ای برسد که هیچ تیمی در گذشته نتوانسته است به دست آورد. دو سال است و هنوز یک نبرد سخت است. در این شهر داشت.

آلومینیوم اراک در دو بازی قبلی خانگی خود مقابل پرسپولیس موفق شد دو برد لیگ برتری را با نتایج 2-1 و 1-0 به دست آورد و علاوه بر این باعث حذف قرمزها از جام حذفی سال گذشته در آزادی شد. . استادیوم