پرسپولیس با این شرایط قهرمان می شود/ شانس استقلال برای قهرمانی چقدر است؟


مشخص شدن قهرمان بیست و دومین لیگ حرفه ای ایران تا هفته گذشته تمدید شد. جایی که استقلال و پرسپولیس فقط باید در بازی های همزمان و حیاتی به پیروزی فکر کنند، با این تفاوت مهم که پرسپولیس سرنوشت جام را در دست دارد و با کسب 3 امتیاز می تواند قهرمان شود و نگران نتیجه بازی رقیب سنتی نباشد.

در چنین شرایطی در گزارشی از مخاطبان خود پرسیدیم که قهرمان فصل بیست و سوم را با چه امتیازی به پایان می رساند. نظرسنجی که تا حدود زیادی مشخص می کند پیش بینی کاربران از نتایج دو دیدار هفته گذشته استقلال و پرسپولیس چیست.

در حالی که 21 درصد از شرکت کنندگان فکر می کنند پرسپولیس در هفته پایانی بازنده می شود و استقلال با قهرمانی آنها جام قهرمانی را به دست می آورد، 79 درصد کاربران اینترنتی پرسپولیس را قهرمان این فصل لیگ برتر می دانند و 3 راه برای قهرمانی پرسپولیس پیش بینی می کنند.

– اکثریت (74 درصد) معتقدند قهرمانی پرسپولیس با پیروزی در دیدار فینال رقم می خورد و سرخ ها فارغ از بازی رقیب دیرینه شان جشن خواهند گرفت.

– 2.5 درصد فکر می کنند پرسپولیس در هفته گذشته فقط یک امتیاز می گیرد اما در صورت شکست یا تساوی از استقلال، این سرخ پوشان پایتخت هستند که جام را به دست می آورند.

– 2.5 درصد از کاربران نیز شرایط هفته گذشته را به عجیب ترین شکل پیش بینی می کنند. هر دو تیم پایتخت بازنده می شوند و پرسپولیس با 65 امتیاز فعلی بازنده اما قهرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عکس آمار عجیب و باورنکردنی پرسپولیس مقابل شمس آذر

تا ساعت 22 امروز فرصت دارید با بازگشت به بالای صفحه در این نظرسنجی شرکت کنید.

پرسپولیس با این شرایط قهرمان می شود/ شانس استقلال برای قهرمانی چقدر است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال