پرسپولیس به استقلال در لیگ برتر کمک کرد/ کادر فنی یحیی ضعیف شد

حسن شیرمحمدی درباره مشکلات فصل گذشته پرسپولیس گفت: پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان خوبی جذب نکرد. تیم برنامه خاصی از دروازه بان تا خط حمله نداشت و بهتر است بگویم در همه زمینه ها ضعف هایی داشتند. خط دفاع واقعا افتضاح بود و هر توپی که به دروازه می رسید یا گل بود یا موقعیت بسیار خطرناکی برای حریف.

هافبک سابق تیم ملی کشورمان به نیمکت پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: نیمکت پرسپولیس عوض شده و دیگر کادرفنی سابق گل محمدی نیست. به نظر من وزن نیمکت تیم سنگین نیست و نسبت به پارسال سبک شده است. دستیاران خارجی گل محمدی تجربه ای از فوتبال ایران ندارند و این مشکل تبدیل به معضل می شود.

وی ادامه داد: در زمان ما آقای پروین مدیریت بسیار خوبی داشت و هیچ بازیکنی جرات نفس کشیدن نداشت. در واقع 20 گرگ در تیم حضور داشتند اما همه در مقابل علی آقا ساکت بودند و هیچکس جرات نداشت کوچکترین حاشیه ای ایجاد کند.

شیرمحمدی در خصوص جذب باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش رو گفت: پرسپولیس با بازیکنان زیادی قرارداد بسته است اما اگر هر کدام از این بازیکنان روی نیمکت بنشینند، حاشیه رفع می شود. این حواشی به تیم آسیب زد. با این شرایط معتقد نیستم گل محمدی توانایی مدیریت تیم و جمع آوری حواشی را داشته باشد. او باید بداند که نامی دیگر برای تیم بازی نمی کند.

وی افزود: ضمن احترام به استقلال، فکر می کنم پرسپولیس فصل گذشته به آبی پوشان کمک کرد تا در لیگ قهرمان شوند. شاگردان گل محمدی تمرکز نداشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند که استقلال قهرمان شد.

شیرمحمدی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر تساوی پرسپولیس گفت: بازی های ابتدای فصل برای همه تیم ها سخت است اما تیمی که به برد عادت کرده برنده می شود. پرسپولیس در صورت پیروزی در 3 بازی ابتدایی فصل، شروع خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال