پرسپولیس به استقلال پاسخ داد; درخواست کمیته اخلاق و انضباطی!



سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: تاریخی که تکرار می شود دوباره تکرار می شود. بار دیگر علیه پرسپولیس حرف هایی می زنند که توهین به شعور جامعه و ارکان فوتبال است و بار دیگر از سوی مراجع انتظامی و اخلاقی برخورد نمی شود و با خیال راحت تری به این روند ادامه می دهند. باز هم شکایت می کنیم و تبرئه می شوند و دوباره به پرسپولیس و فوتبال ایران توهین می کنند.

یک روز برای توجیه شکست و روز دیگر برای ترس از شکست. یک روز برای بهره مندی از امتیازات ویژه و روز دیگر فشار آوردن به ارکان فوتبال، داوری یا نامحسوس. تنها تغییر این است که الان در میان دعوای خودشان پرسپولیس را به وسط کشیده اند.

جمعه گذشته باز هم پای پرسپولیس را به وسط کشیدند در حالی که در فصل جاری رقابت ها اگر در بازی مستقیم مقابل پرسپولیس از اشتباهات داوری سود نمی بردند، حالا در صدر جدول قرار نمی گرفتند. در پایان نیم فصل اول در صدر جدول نبودند.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که این سال ها منتظر بودیم تا کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع پایان دهد. آنها باید به طور مناسب و پیشگیرانه با آن برخورد کنند، بدون اینکه این آفت به آنها احساس مصونیت بدهد و همچنین باعث سرایت این آفت به سایر تیم ها شود.

انتظار برخورد داشتیم نه به خاطر پرسپولیس و نه به خاطر فوتبال، حداقل به این دلیل که این توهین ها و اغراق ها اغلب از بالا تا پایین فوتبال تهمت و افترا بوده و این را نمی توان کتمان کرد.

پس از اظهارات برخی عوامل تیم علیه پرسپولیس، هواداران منتظر شکایت از پرسپولیس هستند، قطعا این باشگاه امروز شکایت خود را مطرح و مدارک را ارسال خواهد کرد. همانطور که قبلا انجام دادیم. مثل کاری که بعد از دربی انجام دادیم، اما چه شد؟ آنها قبلا تبرئه شده بودند. معلوم نیست این مصونیت در مقابل این همه توهین و بی احترامی بی پایان از کجا می آید. ناپدید نمی شود و به افراد بعدی منتقل می شود. »

بیشتر بخوانید: بیانیه شبانه استقلال مقابل پرسپولیس/نگذارید نتایج خارج از زمین رخ دهد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال