پرسپولیس خاطره خوبی از این فرش قرمز ندارد


سرویس خبر شماره: 1970796
15 اکتبر 1402 ساعت 4:30 ق.ظ.
229 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دریافت سوپرجام پس از یک بازی لیگ برتر

پرسپولیس پس از پایان این دیدار با گل گهر سیرجان، جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را دریافت می کند و خاطرات بدی از این مراسم دارد.

پرسپولیس خاطره خوبی از این فرش قرمز ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان دیدار عصر یکشنبه پرسپولیس و گل گهر از هفته هفتم لیگ برتر، جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس اهدا می شود. اتفاقی که باید در اولین بازی فصل جدید رخ می داد اما به دلیل عدم حضور تماشاگران در این دیدار و البته مصادف شدن این دیدار با ایام سوگواری، این اتفاق با تاخیر بیش از دو ماهه همراه شد.

با این حال پرسپولیس خاطره خوشی از قهرمانی در سوپرجام پس از یک بازی لیگ برتر دارد. حدود چهار سال پیش در 18 آبان 1397 تیم پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون سرمربی این تیم به مصاف ماشین سازی تبریزی با هدایت رسول خطیبی رفت و در نهایت این دیدار خانگی بدون گل متوقف شد. این اولین بازی خانگی این فصل بود که پرسپولیس امتیاز از دست داد و پایان تلخی داشت.

نکته عجیب این دیدار پنالتی دقیقه 90 پرسپولیس است که با ضربه آرامعلی علیپور کاپیتان پرسپولیس و حامد لک دروازه بان وقت ماشینی که به راحتی آن را مهار کرد از دست رفت.

1936711
1936712

بعد از این بازی بود که پرسپولیس به دلیل قهرمانی چند ماه پیش با هدایت برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر و جام حذفی بدون انجام سوپرجام (مثل فصل جاری) اما به دلیل تساوی تلخ قهرمان سوپرجام شد. ضد ساخت مکانیکی این جام اصلا به بازیکنان و هواداران پرسپولیس نمی چسبد.

حالا پرسپولیسی‌ها می‌ترسند در بازی بعدی سرخ‌ها مقابل گل گهر دوباره این اتفاق بیفتد و در این دیدار خانگی نتیجه‌ای نگیرند، حتی اگر تیم فعلی یحیی گل محمدی با کیفیت‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. تیم از این روزهای کالدرون

مجله اخبار فوتبال داخلی