پرسپولیس در جام حذفی شانس اول قهرمانی را دارد

وی افزود: تا جایی که سپاهان و استقلال پیش می روند، پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. البته امسال سال سختی برای پرسپولیس بود و حواشی زیادی برای این تیم داشت اما با تلاش مضاعف ارتش سرخ و کادر فنی توانستند با شایستگی جام را بالای سر ببرند.

سهراب نیازی در گفت و گو با خبروشی درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: در نیم فصل مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان می شود چون بهتر از سایر رقبا بود. امسال لیگ بسیار جذابی داشتیم و مسابقات قهرمانی تا هفته گذشته تمدید شد و 3 تیم رقابت جذابی داشتند. بحث کیفیت و جذابیت بالای فوتبال است و باید بگویم که این نوع قهرمانی لذت بخش است.

عثیری درباره دیدار پرسپولیس و هوادار در نیمه نهایی جام حذفی گفت: تیم هوادر قابل احترام است و تیمی است که سخت می بازد. در جام حذفی نیز اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد. قرمزها نباید با غرور وارد زمین شوند و این تیم را دست کم بگیرند. ساکت الهامی تجربه خوبی در جام حذفی دارد و باید مراقب این تیم ساکت الهامی باشند.

مهاجم پیشین در پایان گفت: فکر می کنم لذت قهرمانی در لیگ برتر برای بازیکنان تمام شده است و باید روی جام حذفی تمرکز کنند. فن بازی آسان نیست، اما برای بردن جام حذفی باید با انگیزه و دقت بالا وارد زمین شوید. فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی در جام حذفی را دارد چون شاگردان گل محمدی در مقایسه با سایر رقبا حتی استقلال در شرایط روحی و فنی بسیار خوبی هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال