پرسپولیس در لیگ شکست خورد/ این تیم نه شکست ناپذیر است و نه کهکشانی/ قرمزها با یک مهاجم شش امتیازی تکمیل می شوند.

فکر می کنم حمایت خوبی داشتیم. بازیکنانی مثل سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و پورعلیگنجی همگی بازیکنان باتجربه و کارکشته ای هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند. اما اینطور نیست که فکر کنیم تیم کهکشانی داریم و پرسپولیس شکست ناپذیر است. نه! پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و به هر حال حریفان زحمت کشیدند و کمک کردند و با امید و رویا به لیگ جدید می آیند. فکر می کنم پرسپولیس باید با جذب مهاجمی از شسدانگ کار نقل و انتقالات خود را تکمیل کند.

ما بازیکنان بسیار خوب و برجسته ای را در خط دفاع و هافبک جذب کرده ایم. افرادی با تجربه ملی و تعدادی از پرسپولیسی های سابق که به تک تک آنها احترام می گذاریم و امیدواریم دوباره در پرسپولیس بدرخشند.

پرسپولیس در لیگ شکست خورد/ این تیم نه شکست ناپذیر است و نه کهکشانی/ قرمزها با یک مهاجم شش امتیازی تکمیل می شوند.

امیدوارم در لیگ جدید شاهد تیمی از پرسپولیس باشیم که به مردم و هوادارانش آرامش بدهد و بالاخره یک بار دیگر افتخارات گذشته خود را تکرار کند. این تنها آرزوی ما برای پرسپولیس است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دربی هفته دوازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟

شروع مسابقات بسیار مهم است. بازی در اصفهان همچنان حساسیت خود را دارد اما تیم ها معمولا در سه چهار هفته اول خود و رقبا را ارزیابی می کنند. امیدوارم پرسپولیس اولین نتیجه را بگیرد پس با قدرت آنها در لیگ چه می شود. البته نظر من یا بهتر است بگویم احساسم می گوید پرسپولیس با شروعی طوفانی وارد لیگ بیست و دوم می شود.

فکر می کنی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن چطور بازی کند؟

پرسپولیس در لیگ شکست خورد/ این تیم نه شکست ناپذیر است و نه کهکشانی/ قرمزها با یک مهاجم شش امتیازی تکمیل می شوند.

این هم با قرعه کشی مشخص میشه! امیدوارم پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و در صدر جدول باشد. در این صورت با خیال آسوده تری به مصاف استقلال می رود.

ما بهترین های دیابات را در بین بازیکنان ملی خود داریم. البته گفتن اسامی بازیکنان در این شرایط جالب نیست اما بازیکنان مطرح ملی پوش ما می توانند خیلی بیشتر به پرسپولیس کمک کنند.

به هر حال قرعه کشی به نام پرسپولیس به گونه ای است که باید به نوبت با رقبای خود بازی کند. البته شروع مسابقات در هر تورنمنتی بسیار مهم است.

مصطفی قنبرپور، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبر اسپورته درباره قرعه این تیم در لیگ برتر و شرایط جذب سرخ پوشان تهرانی اظهاراتی را بیان کرد.

می دانید چگونه مردم از عدم استخدام مهاجمان Nook شکایت می کنند؟

قطعا پرسپولیس که تیم محبوبی است و هوادارانش حساسیت خاصی دارند باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

این وضعیت برای پرسپولیس چگونه است؟

در حال حاضر شرایط به گونه ای است که تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر بیست و دوم با آمادگی خاصی به مسابقات می آیند. شرایط به گونه ای است که مربیان جوان باتجربه تر شده اند و با شناخت کافی از بازیکنان درگیر وارد مسابقات جدید می شوند. برخی برای بقا در جدول برنامه ریزی می کنند، برخی برای ماندن در میانه جدول و برخی حریفان نیمی از چشم خود را به قهرمانی و بالای جدول دوخته اند.

نظرت در مورد خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیست؟

این را باید با دقت بیشتری مطالعه کرد. نمی دانیم پرسپولیس چه وضعیتی داشت! ممکن است گل محمدی گزینه های باشگاهی را داده باشد و باشگاه نتوانسته آنها را جذب کند یا اینکه کادر فنی هنوز برنامه ای در این باره نداشته باشد. اینها همه مانند سوالات بی پاسخی هستند که هیچ کس به طور قطع نمی داند. ما نمی دانیم مشکل از کجاست. باشگاه نتوانست از پس آنها برآید یا کادر فنی از این مشکل مطلع نشدند!

وضعیت پرسپولیس را در کل چطور می بینید؟

گفته می شود دیاباته گزینه حضور در پرسپولیس است؟

به نظر شما قرعه پرسپولیس در فصل جدید سخت است یا آسان؟

کلمات باقی مانده؟

نظرت در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس چیست؟