پرسپولیس سایه به دنبال استقلال است/ هیچ تیمی مقابل استقلال قرار نمی گیرد; آبی بر هر رنگی پیروز است



اکبر کارگر جم بازیکن سابق تیم استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره پیروزی استقلال مقابل خوزستان در دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: شکست دادن این تیم فوتبال در چنین شرایطی واقعا سخت بود. اگر فوتبالی که از خوزستان دیدم در طول فصل ارائه می شد، این تیم امروز جزو 6 تیم برتر رده بندی بود. حالا واقعا فوتبال خوبی بازی می کردند و توانستند استقلال را در منطقه خودشان به مشکل برسانند.

وی افزود: شاید برتری استقلال به دلیل بازی در خانه و حضور بازیکنان باتجربه در این تیم بود وگرنه انگیزه و انرژی بالای تیم فولاد خوزستان می توانست برای استقلال کارساز باشد. خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا دوباره در جدول رده بندی صدرنشین شویم.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: اینکه یک مدافع در تیم استقلال گل می زند نشان از اتحاد تاکتیکی و یکپارچگی تیمی بین همه اعضای تیم دارد. خیلی خوشحالم که تیم استقلال می تواند از همه بازیکنان خود برای باز کردن دروازه رقبا استفاده کند. این قطعا می تواند برای حریفان استقلال دردسر بزرگی باشد.

کرجام با اشاره به موضوع مشکی پوشان و مسائلی از این دست که از قبل از بازی آغاز شد، گفت: از ابتدا مشخص بود که این مسائل و طرح مشکی پوشی از سوی کادر فنی تیم فولاد، جنگ روانی برای تخریب ایجاد کرده است. تمرکز بازیکنان تیم استقلالی بود که مطمئن بودم با حضور افراد باتجربه در بین مربیان و بازیکنان استقلال هرگز چنین مشکلی برای استقلال پیش نمی آید. خوشحالم که بار دیگر رنگ آبی بر قرمز پیروز شد و مطمئنم هیچ رنگی نمی تواند جلوی استقلال و آبی اش را بگیرد.

وی در خصوص پیش بینی خود از بازی بعدی استقلال مقابل نساجی و قهرمانی نهایی این تیم گفت: قطعا هیچ کدام از دیدارها آسان نیست. همین فولاد می توانست از استقلال یک تساوی بگیرد. ما آنها را با یک گل شکست دادیم در حالی که تیم در انتهای جدول بود. بنابراین نباید تیم نساجی را دست کم بگیریم. مطمئنم بازی سختی مقابل نساجی داریم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید سه بازی آخر را ببریم چون پرسپولیس سایه به دنبال استقلال است و اگر لحظه ای از حرکت دست برداریم از ما سبقت می گیرند.

بیشتر بخوانید:خنده نکونام سوال لبه های رنگ لباس را تمسخر کرد/سرمربی استقلال تغییر قوانین به نفع پرسپولیس را تمسخر کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال