پرسپولیس شاید قدرت برتر آسیا باشد/ خوشحالم مس هویت پیدا کرد

وی افزود: کاری که هفته گذشته یا هفته قبل انجام دادند، کل لیگ را به هم نمی زند. شاید در لیگ جاهایی برای شما وجود داشته باشد و کارایی شما افزایش یابد اما آنچه در نهایت مورد ارزیابی قرار می گیرد عملکرد کلی تیم است. پرسپولیس بازیکنان زیادی جذب کرده و نسبت به دو فصل قبل تیم جدیدتری است. آنها خطرناک هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. ما هم سعی کردیم نسبت به فصل های قبل روند صعودی داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه پرسپولیس در سه بازی اخیر 2 امتیاز کسب کرده و این موضوع تیم را تحت فشار قرار داده است، گفت: من اینطور نمی بینم. پرسپولیس همچنان پرسپولیس است. همچنان می تواند در میان قدرت های برتر ایران و آسیا باشد. او همیشه جزو دو تیم برتر ایران بوده است، هم پرسپولیس و هم استقلال این شرایط را دارند. سپاهان هم همینطور. این سه تیم واقعا تا حدودی متفاوت هستند.

ربیعی گفت: مس رفسنجان سومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کند. خوشحالم که در این مدت توانست برای خود شخصیت و هویتی بسازد که مورد تحسین و احترام بسیاری از فوتبالدوستان قرار گرفت. این می تواند برای آینده باشگاه مس رفسنجان خوب باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: قائم اسلامی خواه مصدومیت جزئی دارد که ممکن است به بازی فردا راه پیدا نکند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خوب می تواند برگزار شود. اصالت باشگاه پرسپولیس، هوادارانش، یحیی گل محمدی و کادرفنی تیم برای من بسیار قابل احترام است. در کنار مخاطرات استراتژیک و تاکتیکی، این رویارویی به گونه ای است که در طول بازی باید به جزئیات دقت کنیم تا بتوانیم با تمرکز زیاد برنامه های خود را پیش ببریم. برای بازیکنان دو تیم برای بازی فردا آرزوی سلامتی دارم.